НАВЧАННЯ ПИСЕМНОГО АНГЛІЙСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ «ДИЗАЙН» ТА «ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО»
DOI:
https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-3(55)-101-108Ключові слова:
навчання, письмо, писемне мовлення, іноземна мова, студенти, методи, діяльність.Анотація
У статті проаналізовано проблему навчання писемного професійного мовлення студентів спеціальностей «Дизайн» та «Обра-зотворче мистецтво». Автори розглядають сучасні методи навчання писемного мовлення. Підкреслено роль письма у навчанні іноземної мови, яка поступово збільшується і розглядається як резерв для підвищення ефективності навчання іноземної мови. Наголошується на важливості для кожної освіченої сучасної людини вміти продукувати різні види письмових текстів для професійних цілей. Сучасні досягнення в галузі інформаційно-комунікаційних технологій та величезна популярність використання різних соціальних мереж змінили ставлення до письма. Розглянуто важливість використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. Автори пропонують завдання для вдосконалення та розвитку набутих у школі навичок написання текстів. Для підвищення навичок написання анотацій рекомендуються вправи. Пропонуються вправи для написання доповідей. З метою покращення навички опису фотографій або картин рекомендується відвідати певні сайти. Автори рекомендують завдання для покращення навичок створення презентацій. Всі завдання були успішно апробовані під час роботи зі студентами зазначених спеціальностей.
Посилання
Vereitina I. (2009). Teaching Methods of Profession-Oriented Writing of Non-Linguistic Universities’ Students at the End of the 20th and at the Beginning of the 21st Centuries (1990-2009). media. URL:https://www.narodnaosita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/12/statti/vereitina.htm (Accessed 10.04.2019).
Encyclopedia Britannica. URL: https://www.britannica.com (Accessed 10.04.19).
Kusko K.Ya. (Eds.). (1996). Lingvodidactical organization of the teaching foreign languages process at the university. Collective work. Lviv: Svit (in Ukr.).
Pidko L. (2013). Mastering the textual activity by future philologists: theoretical foundations. Naukovi zapysky, 119, Philological Sciences (Linguistics). Kirovograd. P.454 – 457 (in Ukr.).
Tarnopolsky O.B. (2006). Methodology of teaching foreign language speech activity in a Higher Linguistic Education Establishment. Kyiv: Firma Inkos (in Ukr.).