ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
DOI:
https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-3(55)-381-389Ключові слова:
інновації в освіті, розвивальне навчання, інформаційно-комп’ютерні технології, відеопрезентації, пізнавальна активність.Анотація
У статті розглянуто можливості використання інноваційних методів навчання іншомовних студентів української мови, що передбачає використання як спеціальних технічних інформаційних засобів, так і розвивальних, особистісно-орієнтованих технологій. Найбільш затребуваними на сьогодні є комп’ютерні технології навчання, які дозволяють знаходити, збирати, переробляти, зберігати і передавати інформацію.
За допомогою комп’ютерних програм відбувається індивідуалізація навчання і активізація самостійної роботи, що сприяє зростанню обсягу виконаних завдань. Мультимедійні засоби навчання забезпечують більшу наочність, дозволяють використовувати ігрові моменти, стимулюючи пізнавальну активність і мотивацію засвоєння знань. Застосування комп’ютерних тестів дозволяє швидко отримувати об’єктивну картину рівня засвоєння студентами досліджуваного матеріалу і своєчасно його коректувати.
Посилання
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посібник / І.М. Дичківська. – Київ: Академвидав, 2004. – 352 с.
Дубасенюк О.А. Інноваційні навчальні технології – основа модернізації університетської освіти // Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін: Зб. наук.-метод праць / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2004. – С. 3–14.
Ставицька І.В. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті [Електронний ресурс] / І.В. Ставицька // Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. – Режим доступу: http://confesp.fl.kpi.ua/ru/node/1103