ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА НЕСПЕЦІАЛЬНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ВНЗ

Автор(и)

  • М. С. Василик Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-3(55)-214-220

Ключові слова:

технологія, інновація, інтерактивна технологія навчання, методи навчання, метод проектів, мозковий штурм, рольова гра.

Анотація

Дана стаття має на меті визначення ефективності і обґрунтування доцільності використання інтерактивних методів у викладанні англійської мови як іноземної студентам немовних факультетів, розкриття значення цих методів як засобу інтенсифікації, оптимізації та стимуляції процесу навчання.

У статті проаналізовано поняття «інтерактивна технологія навчання». Розглянуто інноваційні методи навчання, що застосовуються у процесі інтерактивного навчання іноземних мов: ситуативно-тематичні, дискусійні та дослідницькі. Найбільш ефективними з точки зору засвоєння мовного матеріалу та зацікавленості студентів у процесі навчання на немовних факультетах є проектний метод, метод “мозкової атаки” та метод ділових рольових ігор. Таким чином ці інноваційні методи характеризуються високою результативністю засвоєння матеріалу. У процесі роботи у студентів немовних факультетів розвивають не тільки організаційні, але й методологічні та ігро-технічні навички.

Посилання

Barabanova H.V. Kohnitivno-komunikatyvna model navchannia profesiino oriientovanoho chytannia inozemnoiu movoiu v nemovnomu vuzi // Inozemni movy. – 2004. – №1. – S. 29 – 31.

Dianova E.M., Kostina L.T. Rolevaia ihra v obuchenii inostrannomu yazyku // Inostrannye yazyki v shkole. – 1988. – № 3. – S. 12 – 16.

Ehorov O. Mobilnost «mozghovoho tsentra»: Metodicheskaia sluzhba innovatsyonnoi shkoly // Uchitel (Rossia). – 2000. – №5. – S. 30-32.

Kapska A.I. Pedahohika zhyvoho slova: Navch.-metod. posib. – Kyiv: IZMN, 1997. – 140 s.

Korneeva L.Y. Sovremennye interaktivnye metody obucheniia v sisteme povysheniia kvalifikatsii rukovodiashchikh kadrov v Hermanii: zarubezhnyi opyt // Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz. – 2004. – № 4 (32). – S. 78-83.

Maltseva N., Karunova L. Obshchenie pedahohov s pomoshchiu interaktivnykh metodov. // Doshkolnoe vospitanie. – 2003. – № 3. – S. 90–93.

Martynova R.Yu. Tsilisna zahalnodydaktychna model zmistu navchannia inozemnykh mov. – K.: Vyshcha shkola, 2004. – 456 s.

Matytsina I.H. Aktivnye metody obucheniia v sisteme povysheniia kvalifi-katsii pedahohicheskikh kadrov. // Poslediplomnoe obrazovanie: dostizheniia i aktualnye napravleniia razvitiia: materialy mezhdunar. nauch.-prakt. konf. Ch.2 / M-vo obrazovaniia Resp. Belarus, HUO «Akad. Poslediplom. Obra-zovaniia». – Mn.: APO, 2005. – S. 14–18.

Muradova N.S. Kommunikativnosviazuiushchaia rol kultury obshcheniia studentov tekhnicheskikh zavedenii v interaktivnom obuchenii. – Dostupnyi z: http://www.ostu.ru/conf/ruslang2004/trend2/muradova.htm

Orhanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu. Z dosvidu roboty vyshchykh navchalnykh zakladiv I-II rivniv akredytatsii. / Red. Salmai N.M., Tsybenko N.V. – Vyp. 10. – 2007. – S. 80-95.

Ostapchuk O. Shliakhy pidvyshchennia innovatsiinoho potentsialu meto-dychnoi roboty // Shliakh osvity. – 2002. – №2. – S. 9-15.

Polat E.S. Metod proektov na urokakh inostrannoho yazyka // Inostrannye yazyki v shkole. – 2000. – № 2. – S. 25-26.

Pometun O., Pyrozhenko L. Suchasnyi urok: Interaktyvni tekhnolohii navchannia. – K.: Vydavnytstvo A.S.K., 2004. – 192 s.

Suchasni osvitni tekhnolohii u vyshchii shkoli: Materialy mizhnar. nauk.-metod. konf. (Kyiv, 1-2 lystopada 2007 roku): Tezy dopovidei: U 2 ch. – Ch. 2. – K.: Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, 2007. – 259 s.

Philips B.D. Role-playing games in the English as a Foreign Language Classroom. – Taipei: Crane Publishing Ltd., 1994. – 729 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-12

Як цитувати

Василик, М. С. (2019). ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА НЕСПЕЦІАЛЬНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ВНЗ. Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово, (3(55), 214–220. https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-3(55)-214-220

Номер

Розділ

У СВІТЛІ МЕТОДИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ