THE URGENCY OF THE STUDY OF THE EDUCATIONAL DISCIPlINE COURSE «MANAGEMENT OF CULTURE AND ART» IN FACULTIES OF MUSIC OF UKRAINIAN HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
Keywords:
management, culture, art, educational discipline, show business.Abstract
The article is dedicated to the urgency of the study of the student course «Management of culture and art» in Faculties of Music of Ukrainian higher educational establishments. The author analyses the experience of its status value in Ukraine and Russia and proposes her vision of the concept of the course. The table of contents of the educational discipline includes the following main components: theoretical background of the management and administrative process; management of particular events in the field of art; show business management; advertising and PR.
References
1. Абрамов Л.К. Менеджмент у сфері культури / Л.К. Абрамов, Т.В. Азарова. – Кіровоград: ЦПТІ, 2000. – 88 с.
2. Аванесова Г. А. Культурно-досуговая деятельность: Теория и практика организации: учеб. пособие для студентов вузов / Г. А. Аванесова. – М.: Аспект Пресс, 2006. – 236 с.
3. Адаменко Е. Управленческие процедуры. Функции менеджера / Е. Адаменко // Менеджер по персоналу. – 2006. – № 5. – С. 41-42.
4. Антонюк О. В. Менеджмент культурно-мистецької сфери / О. В. Ан-тонюк // Часопис НМАУ імені П. І. Чайковського: наук. журнал. – 2011. – Ч. 2(11). – С. 104-110.
5. Армстронг М. Менеджмент: методы и приемы: Пер. с 3-го англ. изд. / Майкл Армстронг. – К.: Знання-Прес, 2006. – 876 с.
6. Безгін І. Мистецтво і ринок: нариси / Ігор Безгін. – К.: ВВП «Компас», 2005. – 544 с.
7. Воротной М. В. Менеджмент музыкального искусства: учеб пособие / М. В. Воротной. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2013. – 256 с.; ил.
8. Гагоорт Гіп. Менеджмент мистецтва. Підприємницький стиль / Гіп Гагоорт; перекл. з англ. Б. Шумилович. – Львів: Літопис, 2008. – 360 с.
9. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф., Київ, 2 грудня 2010 року). – К.: НАКККіМ, 2011. – 172 с.
10. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: традиції, концепції, перспективи : зб. наук. праць (за матеріалами Міжн. наук.-практ. конф., Київ, 20-21 грудня 2012 року) / відп. за випуск С. М. Садовенко. – К.: НАКККіМ, 2013. – 252 с.
11. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: формування громадянського суспільства: зб. наук. праць / упор., наук. ред., відп. за вип. С. М. Садовенко. – К.: НАКККіМ, 2016. – 428 с.
12. Дороти Д. Паблисити и паблик рилейшенз / Д. Дороти. – М.: Фи-линъ, 1996. – 288 с.
13. Жданова Е. Управление и экономика в шоу-бизнесе / Е. Жданова, С. Иванов, Н. Кротова. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 176 с.
14. Кодлер И. Успешная презентация / И. Кодлер. – М.: ОЛМА-ПРЕСС Инвест, 2005. – 64 с.: ил.
15. Маркетинг у сфері культури та мистецтв / перекл. з англ. С. Яринича; Франсуа Кольбер, Жак Нантель, Сюзан Білодо, Дж. Деніс Річ. – Львів: Кальварія, 2004. – 240 с.
16. Корнеева С. Как зажигают «звезды». Технологии музыкального продюссирования / Светлана Корнеева. – СбП.: Питер, 2004. – 320 с.: ил.
17. Корнеева С. Музыкальный менеджмент: учеб. пособие / С. М. Корнеева. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2006. – 303 с.
18. Кузьмін О. Основи менеджменту: підручник. Вид. 2-ге, випр., доп. / О. Є. Кузьмін , О. Г. Мельник. – К.: Академвидав, 2007. – 464 с.
19. Поплавський М. Як стати успішним [Електронний ресурс] / М. Поплавський. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v= ORH2Q7fFjjk&feature =youtu.be
20. Нестуля О. Основи лідерства. Тренінг лідерських якостей та практичних навичок менеджера. Уроки видатних підприємців: навч. посіб. / О. О. Нестуля, С. І. Нестуля, В. В. Карманенко. – К.: Знання, 2013. – 358 с.
21. Нестуля О. Основи лідерства. Тренінг лідерських якостей та практичних навичок менеджера: навч. посіб. / О.О. Нестуля, С.І. Нестуля, В. В. Карманенко. – К.: Знання, 2013. – 287 с.
22. Откидач В. Естрадний спів і шоу-бізнес: навч.-метод. посіб. / Володимир Откидач. – Вінниця: Нова Книга, 2013. – 368 с.
23. Поплавський М. Менеджер культури : підручник / М. М. Поплавський. – К.: МП «Леся», 1996. – 416 с.: іл.
24. Поплавський М. Менеджер шоу-бізнесу: підручник / Михайло Поплавський. – К.: КНУКіМ, 1999. – 560 с.
25. Поплавський М. М. Шоу-бізнес: теорія, історія, практика : підручник для студентів ВНЗ культури і мистецтв / М. Поплавський. – К., 2001. – 559 с.
26. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз: навч. посіб. / Г. Г. Почепцов. – К.: Т-во «Знання», КООО, 2000. – 506 с. – (Вища освіта ХХІ століття).
27. Примак Т. PR для менеджерів і маркетологів: навч. посіб. / Тетяна Примак. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 202 с.
28. Тульчинский Г. Маркетинг в сфере культуры: учеб пособие / Г.Л. Тульчинский, Е.Л. Шекова. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2009. – 496 с.; ил.
29. Тульчинский Г. Менеджмент в сфере культуры: учеб. пособие. – 5-е изд., испр. и доп / Г. Л. Тульчинский, Е. Л. Шекова. – СПб: Изд-во ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2013. – 544 с. ; ил.
30. Тульчинский Г. Менеджмент специальных событий в сфере культуры: учеб. пособие / Г. Л. Тульчинский, С. В. Герасимов, Т. Е. Лохина. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2010. – 384 с. ; ил.
31. Тульчинский Г. PR в сфере культуры и образования: учеб пособие / Г.Л. Тульчинский, Е.Л. Шекова. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2011. – 576 с.; ил.
32. Фестивальный менеджмент. Российский и зарубежный опыт. Практические советы, как эффективно управлять фестивалем. – М.: ART-менеджер, 2007. – 424 с.
33. Шегда А. В. Менеджмент: навч. посіб. / А. Шегда. – К.: Знання, 2002. – 583 с.
34. Менеджмент и маркетинг в сфере культуры. Практикум: учеб. пособие / Е. Л. Шекова, Г. Л. Тульчинский, В. Н. Евланов, Э. В. Новаторов; под ред Е. Л. Шековой. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2012. – 160 с. ; ил.
35. Щекин Г. В. Практическая психология менеджмента: Как делать карьеру. Как строить организацию: Науч.-практ. пособие / Г. В. Щекин. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
36. Щербакова И. Как стать успешным промоутером. Концертный бизнес в России / И. Щербакова, И. Бортнюк. – СПб.: Питер, 2011. – 192 с.
2. Аванесова Г. А. Культурно-досуговая деятельность: Теория и практика организации: учеб. пособие для студентов вузов / Г. А. Аванесова. – М.: Аспект Пресс, 2006. – 236 с.
3. Адаменко Е. Управленческие процедуры. Функции менеджера / Е. Адаменко // Менеджер по персоналу. – 2006. – № 5. – С. 41-42.
4. Антонюк О. В. Менеджмент культурно-мистецької сфери / О. В. Ан-тонюк // Часопис НМАУ імені П. І. Чайковського: наук. журнал. – 2011. – Ч. 2(11). – С. 104-110.
5. Армстронг М. Менеджмент: методы и приемы: Пер. с 3-го англ. изд. / Майкл Армстронг. – К.: Знання-Прес, 2006. – 876 с.
6. Безгін І. Мистецтво і ринок: нариси / Ігор Безгін. – К.: ВВП «Компас», 2005. – 544 с.
7. Воротной М. В. Менеджмент музыкального искусства: учеб пособие / М. В. Воротной. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2013. – 256 с.; ил.
8. Гагоорт Гіп. Менеджмент мистецтва. Підприємницький стиль / Гіп Гагоорт; перекл. з англ. Б. Шумилович. – Львів: Літопис, 2008. – 360 с.
9. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф., Київ, 2 грудня 2010 року). – К.: НАКККіМ, 2011. – 172 с.
10. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: традиції, концепції, перспективи : зб. наук. праць (за матеріалами Міжн. наук.-практ. конф., Київ, 20-21 грудня 2012 року) / відп. за випуск С. М. Садовенко. – К.: НАКККіМ, 2013. – 252 с.
11. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: формування громадянського суспільства: зб. наук. праць / упор., наук. ред., відп. за вип. С. М. Садовенко. – К.: НАКККіМ, 2016. – 428 с.
12. Дороти Д. Паблисити и паблик рилейшенз / Д. Дороти. – М.: Фи-линъ, 1996. – 288 с.
13. Жданова Е. Управление и экономика в шоу-бизнесе / Е. Жданова, С. Иванов, Н. Кротова. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 176 с.
14. Кодлер И. Успешная презентация / И. Кодлер. – М.: ОЛМА-ПРЕСС Инвест, 2005. – 64 с.: ил.
15. Маркетинг у сфері культури та мистецтв / перекл. з англ. С. Яринича; Франсуа Кольбер, Жак Нантель, Сюзан Білодо, Дж. Деніс Річ. – Львів: Кальварія, 2004. – 240 с.
16. Корнеева С. Как зажигают «звезды». Технологии музыкального продюссирования / Светлана Корнеева. – СбП.: Питер, 2004. – 320 с.: ил.
17. Корнеева С. Музыкальный менеджмент: учеб. пособие / С. М. Корнеева. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2006. – 303 с.
18. Кузьмін О. Основи менеджменту: підручник. Вид. 2-ге, випр., доп. / О. Є. Кузьмін , О. Г. Мельник. – К.: Академвидав, 2007. – 464 с.
19. Поплавський М. Як стати успішним [Електронний ресурс] / М. Поплавський. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v= ORH2Q7fFjjk&feature =youtu.be
20. Нестуля О. Основи лідерства. Тренінг лідерських якостей та практичних навичок менеджера. Уроки видатних підприємців: навч. посіб. / О. О. Нестуля, С. І. Нестуля, В. В. Карманенко. – К.: Знання, 2013. – 358 с.
21. Нестуля О. Основи лідерства. Тренінг лідерських якостей та практичних навичок менеджера: навч. посіб. / О.О. Нестуля, С.І. Нестуля, В. В. Карманенко. – К.: Знання, 2013. – 287 с.
22. Откидач В. Естрадний спів і шоу-бізнес: навч.-метод. посіб. / Володимир Откидач. – Вінниця: Нова Книга, 2013. – 368 с.
23. Поплавський М. Менеджер культури : підручник / М. М. Поплавський. – К.: МП «Леся», 1996. – 416 с.: іл.
24. Поплавський М. Менеджер шоу-бізнесу: підручник / Михайло Поплавський. – К.: КНУКіМ, 1999. – 560 с.
25. Поплавський М. М. Шоу-бізнес: теорія, історія, практика : підручник для студентів ВНЗ культури і мистецтв / М. Поплавський. – К., 2001. – 559 с.
26. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз: навч. посіб. / Г. Г. Почепцов. – К.: Т-во «Знання», КООО, 2000. – 506 с. – (Вища освіта ХХІ століття).
27. Примак Т. PR для менеджерів і маркетологів: навч. посіб. / Тетяна Примак. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 202 с.
28. Тульчинский Г. Маркетинг в сфере культуры: учеб пособие / Г.Л. Тульчинский, Е.Л. Шекова. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2009. – 496 с.; ил.
29. Тульчинский Г. Менеджмент в сфере культуры: учеб. пособие. – 5-е изд., испр. и доп / Г. Л. Тульчинский, Е. Л. Шекова. – СПб: Изд-во ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2013. – 544 с. ; ил.
30. Тульчинский Г. Менеджмент специальных событий в сфере культуры: учеб. пособие / Г. Л. Тульчинский, С. В. Герасимов, Т. Е. Лохина. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2010. – 384 с. ; ил.
31. Тульчинский Г. PR в сфере культуры и образования: учеб пособие / Г.Л. Тульчинский, Е.Л. Шекова. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2011. – 576 с.; ил.
32. Фестивальный менеджмент. Российский и зарубежный опыт. Практические советы, как эффективно управлять фестивалем. – М.: ART-менеджер, 2007. – 424 с.
33. Шегда А. В. Менеджмент: навч. посіб. / А. Шегда. – К.: Знання, 2002. – 583 с.
34. Менеджмент и маркетинг в сфере культуры. Практикум: учеб. пособие / Е. Л. Шекова, Г. Л. Тульчинский, В. Н. Евланов, Э. В. Новаторов; под ред Е. Л. Шековой. – СПб: ПЛАНЕТА МУЗЫКИ; Лань, 2012. – 160 с. ; ил.
35. Щекин Г. В. Практическая психология менеджмента: Как делать карьеру. Как строить организацию: Науч.-практ. пособие / Г. В. Щекин. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
36. Щербакова И. Как стать успешным промоутером. Концертный бизнес в России / И. Щербакова, И. Бортнюк. – СПб.: Питер, 2011. – 192 с.
Downloads
Published
2020-03-04
How to Cite
Карась, Г. В. . (2020). THE URGENCY OF THE STUDY OF THE EDUCATIONAL DISCIPlINE COURSE «MANAGEMENT OF CULTURE AND ART» IN FACULTIES OF MUSIC OF UKRAINIAN HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS. PRECARPATHIAN BULLETIN OF THE SHEVCHENKO SCIENTIFIC SOCIETY Word, (3(39), 240–248. Retrieved from https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/word/article/view/1252
Issue
Section
МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО