«ДРІАДА» ІВАНА ФРАНКА У СВІТЛІ ТЕОРІЇ ІМПРЕСІОНІСТИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Ключові слова:
літературний напрям, творчий метод, поетика, жанр, імпресіонізм.Анотація
Предметом статті є дослідження елементів імпресіонізму в оповіданні Івана Франка «Дріада». З’ясовуються жанрові, композиційні та стилістичні особливості художнього твору.
Посилання
Агеєва В. Українська імпресіоністична проза – К., 1994. – 165 с.
Денисюк І. Барва, мелодія й температура sensations і sentiments (Мікростудія Франкової «Дріади») // І.Денисюк. Невичерпність атома / Упорядк. та передмова Тараса Пастуха. – Львів, 2001. – Вип.2. – С.109 – 116.
Денисюк І. Розвиток української малої прози ХІХ – поч. ХХ ст. – Львів, 1999. – 280 с.
Импрессионисты, их современники, их соратники: [Сборник]. – Москва, 1976. – 319 с.
Зеров М. Твори: У 2т. – К., 1990.
Кузнецов Ю. Імпресіонізм в українській прозі кінця ХІХ – початку ХХ ст. – К., 1995. – 146 с.
Легкий М. Риси імпресіонізму в новелістиці Івана Франка // Українська філологія: школи, постаті, проблеми: Зб. наук. праць Міжн. наук. конф., присвяченої 150-річчю від дня заснування кафедри української словесності у Львівському університеті. – Львів, 1999. – Ч. 1. – С.202 – 207.
Наливайко Д. Искусство: направления, течения, стили. – К., 1985. – 365 с.
Фейнберг Л., Гренберг Ю. Секреты живописи старых мастеров. – Москва, 1989. – 318 с.
Франко І. Зібр. Творів: У 50т. – К., 1978.