ПИСЬМЕННИК НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ – ОБ’ЄКТ ПРИХОВАНОГО НАСМІХУ
Ключові слова:
техніка іронії, іронічний ефект, інтонація, «точка зору», авторське ставлення.Анотація
У статті досліджено техніку іронії малої прози В. Кожелянка, О. Ірванця, В. Врублевського, О. Стусенка, де головними персонажами є письменники. На основі аналізу засобів іронії виявлено приховану авторську позицію стосовно персонажів.
Посилання
Бахтин М. Автор и герой в эстетической деятельности // Бахтин М. Естетика словесного творчества. – Москва: Искусство, 1979. – С. 7-180.
Врублевський В. Ажіотаж, або Хроніка одного жарту // Кур’єр Кривбасу. – 1999. – № 119-121. – С. 180-193.
Івакін Ю. Гіперболи: Літературні фейлетони. Гумористичні оповідання. – К.: Рад. письменник, 1975. – 160 с.
Ірванець О. Загальний аналіз // Кур’єр Кривбасу. – 2010. – № 244-245. – С. 4-16.
Кожелянко В. Чужий-2 // Кур’єр Кривбасу. – 1999. – № 119-121.– С. 218-228.
Потебня О. Гіпербола й іронія // Потебня О. Естетика і поетика слова. – Київ: Мистецтво, 1985. – С. 136-140.
Стусенко О. Сучукрліт // Літературна Україна. – 2007. – 28 червня. – С. 8.
Успенский Б. Поэтика композиции. Структура художественного текста и типология композиционной формы. – Санкт-Петербург: Азбука, 2000. – 348 с.
Щербина А. Про іронічний ефект і методи його вивчення // Питання граматики та лексикології української мови. – К., 1963. – С. 60-69.