ІДЕЙНО-ХУДОЖНІ ОСОБЛИВОСТІ РОМАНУ ЛЕОНІДА МОСЕНДЗА «ОСТАННІЙ ПРОРОК»
Ключові слова:
Леонід Мосендз, Єгоханан, світоглядна домінанта, універсалізм, націоналізм.Анотація
У статті йдеться про ідейно-художні особливості роману Леоніда Мосендза «Останній пророк» (на Україні твір публікувався протягом 1994-1995 рр. у журналі «Дніпро»). Розглянуто вплив світоглядної домінанти на формування концепції твору та її реалізацію в художньому вимірі тексту.
Посилання
Баган О. Ґотика – як стиль і настрій. До джерел художнього стилю Леоніда Мосендза / Олег Баган // Українські проблеми. – 1998. – №2. – С. 122-129.
Бойко Ю. Естетичні погляди Лесі Українки та її стильові шукання / Ю. Бойко // Вибрані праці. – К.: Медекол, 1992. – С. 110-160.
Донцов Д. Туга за героїчним: Постаті та ідеї літературної України / Дмитро Донцов. – К.: 2003. – 101 с.
Кравців Б. Леонід Мосендз і його «Останній пророк» / Б. Кравців // Мосендз Леонід. Останній пророк. – Торонто, 1960. – С. V–ХХХІІ.
Мосендз Л. Останній пророк / Леонід Мосендз. – Торонто, 1960.– 455 c.
Набитович І. Леонід Мосенз – лицар святого Ґрааля. Творчість письменника в контексті європейської літератури / Ігор Набитович. – Дрогобич: Відродження, 2001. – 222 с.