КІНЕМАТОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗУ В «КАМІННОМУ ХРЕСТІ» ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА

Автор(и)

  • Л. М. Горболіс Сумський державний педагогічний університету імені А. С. Макаренка

Ключові слова:

модернізм, монтаж, самобутність героя, візуалізація, прийом.

Анотація

У статті досліджуються особливості художнього освоєння кінематографічної поетики у новелі В. Стефаника «Камінний хрест» – роль дії, першого плану, декорацій, деталей, монтажу, компонування кадру у візуальній презентації головного героя та формуванні концепції твору.

Посилання

Горболіс Л. Кінематографічний арсенал «Камінного хреста» / Лариса Горболіс // Слово і Час. – 2014. – № 6. – С. 32-39.

Крижанівський Б. Книга про кіно. Нариси / Борис Крижанівський. – К.: Веселка, 1987. – 159 с.

Кулешов Л. Собрание починений: в 3 т. – Т.1. Теория. Критика. Педагогика / Лев Кулешов. – М.: Искусство, 1987. – 448 с.

Подорога В. Феноменология тела. Введение в философскую антропологію / Валерий Подорога. – М.: Ad Marginem, 1995. – 340 с.

Стефаник В. Роса / Василь Стефаник. – Івано-Франківськ: Місто НВ, 2015.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-18

Як цитувати

Горболіс , Л. М. . (2020). КІНЕМАТОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗУ В «КАМІННОМУ ХРЕСТІ» ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА. Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово, (2(34), 143–150. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/word/article/view/1299

Номер

Розділ

СТЕФАНИКОЗНАВСТВО