КІНЕМАТОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗУ В «КАМІННОМУ ХРЕСТІ» ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Ключові слова:
модернізм, монтаж, самобутність героя, візуалізація, прийом.Анотація
У статті досліджуються особливості художнього освоєння кінематографічної поетики у новелі В. Стефаника «Камінний хрест» – роль дії, першого плану, декорацій, деталей, монтажу, компонування кадру у візуальній презентації головного героя та формуванні концепції твору.
Посилання
Горболіс Л. Кінематографічний арсенал «Камінного хреста» / Лариса Горболіс // Слово і Час. – 2014. – № 6. – С. 32-39.
Крижанівський Б. Книга про кіно. Нариси / Борис Крижанівський. – К.: Веселка, 1987. – 159 с.
Кулешов Л. Собрание починений: в 3 т. – Т.1. Теория. Критика. Педагогика / Лев Кулешов. – М.: Искусство, 1987. – 448 с.
Подорога В. Феноменология тела. Введение в философскую антропологію / Валерий Подорога. – М.: Ad Marginem, 1995. – 340 с.
Стефаник В. Роса / Василь Стефаник. – Івано-Франківськ: Місто НВ, 2015.