ГЕНДЕРНА ПРОБЛЕМАТИКА ІНФОРМАЦІЙНОГО РИНКУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА

Автор(и)

  • І. М. Копистинська Університет Короля Данила
  • І. В. Бойчук Університет Короля Данила

Ключові слова:

гендерна проблематика, медіа, сексистська реклама.

Анотація

У статті досліджена гендерна проблематика інформаційного ринку Івано-Франківська. Для аналізу взято одне число друкованої громадсько-політичної газети «Галичина», один номер друкованого суспільно-аналітичного тижневика «Галицький кореспондент», один сайто-день інтернет-видання Kurs.if.ua та одне число ділового журналу «Місто». Методологія аналізу полягала у дослідженні збалансованості подання чоловічих і жіночих постатей. Аналіз засвідчив, що образи чоловіків переважають над жіночими. Також аналізувалася місцева реклама, у якій інколи зустрічаються сексистські зразки.

Посилання

1. У новинах українських ЗМІ жінок згадують втричі рідше, ніж чоловіків – дослідження [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://imi.org.ua/monitorings/u-novynah-ukrajinskyh-zmi-zhinok-zhaduyut-vtrychi-ridshe-nizh-cholovikiv-doslidzhennya/
2. Методологія моніторингу гендерного балансу в друкованих та інтернет-ЗМІ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://imi.org.ua/ monitorings/metodologiya-monitoringu-gendernogo-balansu-v-drukovanih-ta-internet-zmi/
3. Стандарт організацій України. Недискримінаційна реклама за ознакою статі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uam.in.ua/upload/ medialibrary/5dc/5dc788367bdff143a6a104fe8e7719b0. pdf
4. Ірина Віртосу. Голі дівчата і яйця ОСОБОкрупные [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://texty.org.ua/pg/article/editorial/read/45996/ ?a_srt=2&a_offset=1995

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-13

Як цитувати

Копистинська, І. М. ., & Бойчук, І. В. . (2020). ГЕНДЕРНА ПРОБЛЕМАТИКА ІНФОРМАЦІЙНОГО РИНКУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА. Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово, (4(40), 395–401. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/word/article/view/1191