НАРАТИВНИЙ ДИДАКТИЗМ ЗБІРКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ УЛЯНИ КРАВЧЕНКО «ПРОЛІСКИ»

Автор(и)

  • Г. М. Волощук Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Ключові слова:

сюжетно-композиційний рівень, наративний дидактизм, наративна структура, флористичні образи.

Анотація

У статті здійснено аналіз наративного, образного та сюжетно-композиційного рівнів конкретних текстів зі збірки Уляни Кравченко «Проліски», адресованої дітям і молоді. Важливою їх особливістю є нерозривність просвітницько-реалістичних і неоромантичних способів авторського естетичного впливу на читача.

Посилання

1. Книш І. Три ровесниці (1860-1960): [до сторіччя народин Уляни Кравченко, Марії Башкірцев, Марії Заньковецької] / Ірена Книш. – Winnipeg: National Publishers LTD, 1960. – 320 с.
2. Кравченко У. Проліски: [жмуток поезій для дітвори] / Уляна Кравченко. – Перемишль: Накладом Народного Базару, 1921. – 64 с.
3. Мацевко-Бекерська Л. Українська мала проза кінця ХІХ – початку ХХ століть у дзеркалі наратології / Лідія Мацевко-Бекерська. – Львів: Сплайн, 2008. – 408 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-12

Як цитувати

Волощук, Г. М. . (2020). НАРАТИВНИЙ ДИДАКТИЗМ ЗБІРКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ УЛЯНИ КРАВЧЕНКО «ПРОЛІСКИ». Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово, (4(40), 315–322. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/word/article/view/1184

Номер

Розділ

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО