ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЛЬСЬКОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

Автор(и)

  • О. М. Пелехата Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-2(54)-355-363

Ключові слова:

рекламний текст, семантика, маніпуляція, функції реклами, культурно-історичний період.

Анотація

У статті проаналізовано лексико-семантичні особливості реклами на сторінках газети «Kurier Stanisławowski» залежно від культурно-історичної ситуації у період становлення масових новітніх комунікацій. Виокремлюється лексико-семантичне поле «Краса, здоров’я, мода  та відпочинок мешканців міста». Вивчено маніпулятивні прийоми у рекламних текстах.

Посилання

Вежбицкая А. Семантические универсалии и описание языка. Москва, 1999. 257с.

Географічна та економічна характеристика м. Івано-Франківська. Режим доступу: http://www.ifstat.gov.ua/rn/m-IF.htm

Городецька І. В. Англійськомовний рекламний текст косметичних засобів: структура, семантика, прагматика: автореф. дис. на зд. наук. ступ. канд. філол. наук. Чернівці, 2016.22с.

Земская Е.А. Язык как деятельность. Москва, 2004.670с.

Кубійович В. М. Етнічні групи південнозахідної України (Галичини) на 1.1.1939 = EthnicgroupsoftheSouth-WesternUkraine (Halyčyna-Galicia) 1.1.1939: нац. статистика Галичини; vorwort G. Stadtmuller. XXV. – Wiesbaden, 1983. 173 c.

Уфимцева А. А. Опыт изучения лексики как системы (на материале английского языка). Москва, 2010.288 с.

Bralczyk J. Języknasprzedaż. Gdańsk, 2008. 168 c.

Językowy obraz świata i kultura / pod red. Anny Dąbrowskiej i Janusza Anusiewicza. Wrocław, 2000. 370s.

Językowy obraz świata / pod red. Jerzego Bartmińskiego. Lublin, 2004. 297s.

Karwatowska M., Szpyra-Kozłowska J. Lingwistyka płci. Lublin, 2010. 294s.

Korpus językowy. Słownik języka polskiego. https://sjp.pwn.pl/korpus

Kurier Stanisławowski (1909, 1911, 1921 рр. З фондів Державного архіву Івано-Франківської області).

Pojęcie-Słowo-Tekst / pod red. R.Grzegorczykowej i Kr.Waszakowej. Warszawa, 2008. 290s.

Grzegorczykowa R. Wprowadzenie do semantyki językoznawczej. Warszawa, 1995. 186s.

Wierzbicka A. Język-Umysł-Kultura. Warszawa, 1999. 293s.

Współczesny język polski, Językowy obraz świata / pod red. R. Nycz, W. Miodunka, T. Kunz. Kraków, 2010. 469s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-22

Як цитувати

Пелехата, О. М. . (2019). ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЛЬСЬКОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово, (2(54), 355–363. https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-2(54)-355-363