ЖАРГОНІЗМИ В РОЛІ ЗАСОБІВ ІНТИМІЗАЦІЇ В ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТАХ (НА МАТЕРІАЛІ ДРУКОВАНИХ ЗМІ 2016 – 2018 РР.)
DOI:
https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-2(54)-349-354Ключові слова:
інтимізація, публіцистичний текст, жаргонізми, універби.Анотація
У статті інтимізацію розглядаємо як стилістичний прийом, за допомогою якого автор намагається зблизитися з читачем, слухачем. Увага звернена на жаргонізми як один із засобів інтимізації, розкрито функції жаргонізмів та причини їхнього використання в засобах масової інформації.
Посилання
Винник В. Жаргон. Українська мова. Енциклопедія. / редкол.: Русанівський В. М., Тараненко О. О. (співголови), М. П. Зяблюк та ін. К.: «Укр. енцикл.», 2000. 752 с.
Ґрещук В. Український відприкметниковий словотвір: монографія. Івано-Франківськ: Плай, 1995. 208 с.
Думчак І. М. Універбація в українській мові: автореф. дис… канд. філол. наук: 10.02.01. Івано-Франківськ, 1998. 18 с.
Загнітко А. Словник сучасної лінгвістики: поняття і терміни: у 4 т. Т. 1. Донецьк: ДонНУ, 2012. 402 с.
Зайцева Ю. Інтимізація як мовознавча проблема. Лінгвістичні дослідження: зб. наук. праць ХНПУ ім. Г.С. Сковороди. 2015. Вип. 39. С. 140-145.
Нелюба А. Явища економії в словотвірній номінації української мови: монографія. Харків, 2007. 302 с.
Сирко І. Категорія інтимізації: традиційні й новітні аспекти інтерпретації Молодий вчений. 2017. №4.3 (44.3) квітень. С. 233-235.