МУЗИЧНІСТЬ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДРАМАТУРГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ

Автор(и)

  • Г. В. Олексюк Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-2(54)-305-310

Ключові слова:

музичність, драматична дія, діалогічність, сюжет, характер, О. Олесь, драматичні етюди.

Анотація

Досліджено функціональність музичних елементів у структурі драматичних творів О. Олеся. На прикладі драматичних етюдів автора «Тихого вечора» та «Злотна нитка» доведено, що музичність є невід’ємним складником художнього (драматичного) мислення письменника, а цілий ряд музичних елементів сприяють поглибленій характеристиці образів героїв, розгортанню сюжету і розвитку конфлікту.

Посилання

Рисак О. Найперше – музика у слові: Проблеми синтезу мистецтв в українській літературі кінця ХІХ – початку ХХ ст. / О. Рисак. – Луцьк: Вежа, 1999. – 402 с.

Малютіна Н. Українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття: аспекти родожанрової динаміки / Н. Малютіна. – Одеса: Астро-принт, 2006. - 352 с.

Олесь Олександр. Тихого вечора // Олесь Олександр. Твори: В 2-х т. / Упор., авт. передм. та прим. Р. Радишевського. – Т. 2. – К.: Дніпро, 1990. – С. 92-100.

Там само.

Там само.

Там само.

Олесь Олександр. Золота нитка // Олесь Олександр. Твори: В 2-х т. / Упор., авт. передм. та прим. Р. Радишевського. – Т. 2. – К.: Дніпро, 1990. – С. 87-91.

Там само.

Мамонтов Я. Українська драматургія передреволюційної доби (1900 – 1917) / Я. Мамонтов // Червоний шлях. – 1926. - № 11-12. – С. 182-205.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-22

Як цитувати

Олексюк, Г. В. . (2019). МУЗИЧНІСТЬ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДРАМАТУРГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ. Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово, (2(54), 305–310. https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-2(54)-305-310

Номер

Розділ

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО