ДРАМАТУРГ, ПОЗБАВЛЕНИЙ СПАДЩИНИ. ПРО РЕЦЕПЦІЮ П’ЄС В. ВИННИЧЕНКА У НІМЕЧЧИНІ
DOI:
https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-2(54)-175-187Ключові слова:
В. Винниченко, драматургія, театр, рецепція, експресіонізм, Німеччина, Австрія.Анотація
У статті на багатому архівному матеріалі досліджено зв'язок драматургічної творчості Володимира Винниченка і німецькомовного культурного простору. Доведено, що п’єси українського автора органічно вписувалися в літературно-мистецькі пошуки німецьких експресіоністів, час – то виставлялися на сценах Берліна, Мюнхена, Нюрберга, а також Відня та Зальцбурга, проаналізовано рецепцію їх західноєвропейськими критиками та глядачами. Водночас вказано, що таке сприйняття творчості українського автора також йшло від самої особистості Володимира Винниченка, якого на Заході передовсім знали як політика та громадського діяча України.