МЕТОДОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ПУЛЬМОНОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ З ІНОЗЕМНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • І. О. Савеліхіна Івано-Франківський національний медичний університет
  • К. М. Островська Івано-Франківський національний медичний університет
  • О. І. Варунків Івано-Франківський національний медичний університет
  • М. О. Кулинич-Міськів Івано-Франківський національний медичний університет
  • Г. З. Корж Івано-Франківський національний медичний університет
  • М. М. Островський Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

курс пульмонології, студенти-іноземці, методика навчання.

Анотація

У системі освіти України реалізується концепція підготовки лікарів, розроблена відповідно до вимог Всесвітньої Федерації медичного освіти і основних положень Болонського процесу. Одним із учасників проведення реформ та інновацій в медицині України є Івано-Франківський національний медичний університет. Сучасний рівень навчання змінює види і форми викладання, умовами якого є мотивація, динамічність, гнучкість, активізація мислення, прийняття рішення у конкретних ситуаціях. Поряд із активізацією навчання завдяки фаховій і педагогічній майстерності викладачів по використанню передових технологій, щодня впроваджуються нові методики занять, що  підвищують мотивацію, професіоналізм, активність студентів, приносять більшу результативність. У нашій державі є всі умови, які б формували в майбутніх медиків зацікавленість у здобутті професії, прагнення до самовдосконалення та висувають на перший план питання підвищення якості професійної підготовки. Для підвищення рейтингу та рівня вищої освіти в Україні не останню роль відіграє позитивна динаміка у кількості студентів, що опановують вищу медичну освіту англійською мовою.Окреслені особливості викладання курсу пульмонології студентам із англомовною формою навчання. Відзначена позитивна роль нових комп’ютерних технологій навчального процесу в організації самостійної роботи студента протягом навчального часу. Придбані знання в галузі пульмонології будуть сприяти формуванню клінічного мислення та підвищенню якості підготовки і конкурентоспроможності лікаря.

Посилання

1. Білозір Л. І. Інноваційні технології та методологія викладання фтизіа-трії студентам з англомовною формою навчання в умовах євроінтегра-ції медичної освіти / Л. І. Білозір, І. Г. Ільницький, О. П. Костик, У. Б. Чуловська, М. Л. Павленко // Український пульмонологічний журнал. – 2013. – № 1. – С. 52–56.
2. Болюбаш Н. В. Самостійна робота студентів при навчанні їх інозем-ної мови професійного спрямування: навчальні стратегії / Н. В. Болю-баш // Актуальні питання викладання іноземних мов у ВНЗ та само-стійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи навчан-ня: матер. міжнар. наук.- практ. конф. (16-17 квітня 2009 р.). – 2009. – 100 с. (серія «Наука»). – С. 81–84.
3. Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информацион-но-методическое обеспечение : [учеб. пособ.] / В. А. Козаков. – К.: Вища школа. – 1990. – С. 246.
4. Олексенко В. М. Реалізація інноваційних педагогічних технологій у підготовці фахівців у вищих технічних навчальних закладах: теорія і практика. [моногр.] / В. М. Олексенко. – № 13. – 2007. – С. 280.
5. Субота Л. А. Самостійна навчальна діяльність іноземних студентів у вивченні текстів / Л. А. Субота // Вісник Запорізького національного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2012. – № 1(17). – С. 188–191.
6. Толох О. С. Хронічне обструктивне захворювання легень: Нові рі-шення старих проблем / О. С. Толох // Український пульмонологічний журнал. – 2017. – № 3. – С. 51–56.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-28

Як цитувати

Савеліхіна, І. О., Островська, К. М., Варунків, О. І., Кулинич-Міськів, М. О., Корж, Г. З., & Островський, М. М. (2019). МЕТОДОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ПУЛЬМОНОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ З ІНОЗЕМНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (7-8(51-52), 96–100. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/421

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають