МЕТОДОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ПУЛЬМОНОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ З ІНОЗЕМНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ
Ключові слова:
курс пульмонології, студенти-іноземці, методика навчання.Анотація
У системі освіти України реалізується концепція підготовки лікарів, розроблена відповідно до вимог Всесвітньої Федерації медичного освіти і основних положень Болонського процесу. Одним із учасників проведення реформ та інновацій в медицині України є Івано-Франківський національний медичний університет. Сучасний рівень навчання змінює види і форми викладання, умовами якого є мотивація, динамічність, гнучкість, активізація мислення, прийняття рішення у конкретних ситуаціях. Поряд із активізацією навчання завдяки фаховій і педагогічній майстерності викладачів по використанню передових технологій, щодня впроваджуються нові методики занять, що підвищують мотивацію, професіоналізм, активність студентів, приносять більшу результативність. У нашій державі є всі умови, які б формували в майбутніх медиків зацікавленість у здобутті професії, прагнення до самовдосконалення та висувають на перший план питання підвищення якості професійної підготовки. Для підвищення рейтингу та рівня вищої освіти в Україні не останню роль відіграє позитивна динаміка у кількості студентів, що опановують вищу медичну освіту англійською мовою.Окреслені особливості викладання курсу пульмонології студентам із англомовною формою навчання. Відзначена позитивна роль нових комп’ютерних технологій навчального процесу в організації самостійної роботи студента протягом навчального часу. Придбані знання в галузі пульмонології будуть сприяти формуванню клінічного мислення та підвищенню якості підготовки і конкурентоспроможності лікаря.
Посилання
2. Болюбаш Н. В. Самостійна робота студентів при навчанні їх інозем-ної мови професійного спрямування: навчальні стратегії / Н. В. Болю-баш // Актуальні питання викладання іноземних мов у ВНЗ та само-стійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи навчан-ня: матер. міжнар. наук.- практ. конф. (16-17 квітня 2009 р.). – 2009. – 100 с. (серія «Наука»). – С. 81–84.
3. Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информацион-но-методическое обеспечение : [учеб. пособ.] / В. А. Козаков. – К.: Вища школа. – 1990. – С. 246.
4. Олексенко В. М. Реалізація інноваційних педагогічних технологій у підготовці фахівців у вищих технічних навчальних закладах: теорія і практика. [моногр.] / В. М. Олексенко. – № 13. – 2007. – С. 280.
5. Субота Л. А. Самостійна навчальна діяльність іноземних студентів у вивченні текстів / Л. А. Субота // Вісник Запорізького національного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2012. – № 1(17). – С. 188–191.
6. Толох О. С. Хронічне обструктивне захворювання легень: Нові рі-шення старих проблем / О. С. Толох // Український пульмонологічний журнал. – 2017. – № 3. – С. 51–56.