МОДЕЛІ І МЕТОДИ СТАТИСТИЧНОЇ ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Юрій Володимирович Безгачнюк Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Ключові слова:

навчальний процес, дистанційне діагностування рівня знань студентів, статистична обробка результатів досліджень.

Анотація

Розглядаються моделі і методи статистичної обробки результатів дистанційного діагностування рівня знань студентів, а також реалізація відповідного апарату в системі d-tester, яка використовується на кафедрі КТіСУ ІФНТУНГ впродовж п’яти років

Посилання

1. Анастази А. Психологическое тестирование. Кн.1 / А. Анастази. – М.: Педагогика, 1982. – 320 с.
2. Аванесов В.С. Основы теории педагогических заданий / В.С. Аванесов // Педагогические Измерения. – 2006. – No2. – С. 26-62
3. Челышкова М. Б. Разработка педагогических тестов на основе современных математических моделей: уч. пособие / М.Б. Челышкова. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 1995. – 32 с.
4. Безгачнюк Ю.В. Структура системи дистанційного діагностування рівня знань студентів / Ю.В. Безгачнюк, Л.М. Заміховський, Л.О. Сав’юк // Наукові вісті Івано-Франківського ІМЕ “Галицька академія”. –2005. – No2(8). – С.40-49.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-08

Як цитувати

Безгачнюк, Ю. В. (2019). МОДЕЛІ І МЕТОДИ СТАТИСТИЧНОЇ ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ. PRECARPATHIAN BULLETIN OF THE SHEVCHENKO SCIENTIFIC SOCIETY Number, (1(5), 286-294. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/number/article/view/329

Номер

Розділ

Інформаційні технології