НАВЧАННЯ СПОНТАННОГО МОВЛЕННЯ У ПОРІВНЯННІ З ТРАДИЦІЙНИМ НАВЧАННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • О. М. Серняк Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

DOI:

https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-3(55)-231-236

Ключові слова:

комунікативний підхід до навчання англійської як іноземної мови, навчання іншомовного спонтанного мовлення, обмін розмовними реплікам,контекстуальна відповідь, обмін повідомленнями.

Анотація

У статті проаналізовано аспекти навчання спонтанного іншомовного мовлення у порівнянні з традиційним навчанням іноземної мови, основою якого є накопичення знань про іноземну мову.

Досліджено специфіку іншомовного спонтанного мовлення у процесі вивчення іноземної мови, яка полягає в тому, що студент повинен розглядатися не як учень у класі, а як мовець у іноземному оточенні. Навчання іноземної мови повинно базуватися на навчанні спонтанного мовлення, а не виключно на формуванні знань про іноземну мову.

Роль вчителя іноземної мови визначено у забезпеченні інтерактивної мовленнєвої діяльності студентів на занятті з іноземної мови.

Посилання

Атанов Г.А. Обґрунтування та сутність діяльнісного підходу до навчання Педагогіка і психологія професійної освіти.2002.№3. С. 85-93.

Машбиц Е.И. Психологические основы управления учебной деятельностью. Киев, 1987.

Ніколаєва С.Ю. (укладач). Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Київ, 1999.

Arends R.(1991). Learning to teach. New York: McGraw-HillInc.

Davies, Norman F. (1982).Training Fluency: Anessentialfactor in language acquisition and use. RELC Journal Vol. 13, 1, P. 1-13.

Dewey, J. (1949). Knowing and the known. Boston: Beacon Prentice-Hall.

James L.A., Gordon B.V.(1974). The Context of Foreign Language Teaching. Rowley, Mass: Newbury House.

Richard-Amato P. (1988). Makingit Happen. Interactioninthe Second Language Classroom. From Theoryto Practice. Longman. N. Y.

Richards C.J., Rodgers T.S.(1994). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: CUP.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-12

Як цитувати

Серняк, О. М. (2019). НАВЧАННЯ СПОНТАННОГО МОВЛЕННЯ У ПОРІВНЯННІ З ТРАДИЦІЙНИМ НАВЧАННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово, (3(55), 231–236. https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-3(55)-231-236

Номер

Розділ

У СВІТЛІ МЕТОДИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ