ЛАБІРИНТИ ІНТЕЛЕКТУ
Ключові слова:
інтелект, пам’ять, розум, мозок, навантаження, тренування.Анотація
З часу створення першого тесту інтелекту, так званого коефіцієнта інтелектуальності (IQ)минуло понад сто років. Згідно останніх досліджень позитивна кореляція між IQ і життєвим успіхом зберігається лише до значення 115-120. Подальші успіхи людини визначають такі якості, як самосвідомість, настирливість, працездатність і емоційний інтелект.
Посилання
1. Аткинсон Р. Человеческая память и процес обучения / Р. Аткинсон // Перев. с англ. – М.: Прогресс, 1980. – 528 с.
2. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика личности / Л.Ф. Бурлачук. – К.: Здоровье, 1989. – 168 с.
3. Владимирова Е.К. Исследование ценностных ориентаций личности / Е.К. Владимирова // Вопросы психологии. – 2001. – №4. – С. 131-133.
4. Воробьева Е.В. Интелект и мотивация достижений: психогенетический аспект / Е.В. Воробьева // Валеология. – 2003. – №4. – С. 46-51.
5. Дементьева Н.Ф. Социализация лиц с задержкой интелектуального развития и возможности интеграции их в обществе / Н.Ф. Дементье-ва, Л.В. Кораблев // Медико-социальная экспертиза и реабилитация. – 2004. – №1. – С. 9-12.
6. Ершова-Бабенко И.В. Психо-синергические стратегии человеческой деятельности. Концептуальная модель / И.В. Ершова-Бабенко. – Він-ниця: Нова книга, 2005. – 360 с.
7. Мороз О. Час інтелекту: сукупний український розум / О. Мороз, Ю. Саенко. – Львів: Панорама, 2002. – 96 с.
8. Поляковский О. Сумасшедший высочайшим повелением / О. Поля-ковский // Эхо планеты. – 2009. – №21. – С. 40-42.
9. Пугачев В.П. Управление свободой / В.П. Пугачев. – М.: Ком. Книга, 2005. – 272 с.
10. Сеньков О. Нужны ли нам таблетки для ума? / О. Сеньков // В мире науки. – 2009. – №12. – С. 36-44.
11. Сорокман Т.В. Рівень сформованості інтелектуальних функцій та стан розумової працездатності дітей, які проживають за умовного коефіцієнту йоду / Т.В. Сорокман // Вісник наукових досліджень. – 2005. – №1. – С. 41-44.
12. Стикс Гэри. Турборазгон мозга / Гэри Стикс // В мире науки. – 2009. – №12. – С. 26-38.
13. Стулевич А.Б. Старые и новые проблемы расстройств личности / А.Б. Стулевич, Б.В. Шостакович // Журнал неврологии и психиатрии. – 2001. – Т.101, №4. – С. 4-9.
14. Шорохова Е.В. Психология личности и образование жизни / Е.В. Шорохова. – М: Наука. 1987. – 220 с.
15. Towards Responsible Use of Cognitive – Enhancing Drugs by the Healthy / H. Greely et al. // Nature. – 2008. – Vol.456, №11. – Р.702-705.
16. Lee Y.S. The Molecular and Cellular Biology of Enhanced Cognition / Y.S. Lee, J. Alcino // Silva in Nature Reviews Neuroscience. – 2009. – Vol.10, №2. – P. 126-140.
17. The Future of Psychopharmacological Enhancements. Expectations and Policies / M. Schermer et al. // Neuroethics. – 2009. – Vol.2, №7. – P. 75-87.
2. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика личности / Л.Ф. Бурлачук. – К.: Здоровье, 1989. – 168 с.
3. Владимирова Е.К. Исследование ценностных ориентаций личности / Е.К. Владимирова // Вопросы психологии. – 2001. – №4. – С. 131-133.
4. Воробьева Е.В. Интелект и мотивация достижений: психогенетический аспект / Е.В. Воробьева // Валеология. – 2003. – №4. – С. 46-51.
5. Дементьева Н.Ф. Социализация лиц с задержкой интелектуального развития и возможности интеграции их в обществе / Н.Ф. Дементье-ва, Л.В. Кораблев // Медико-социальная экспертиза и реабилитация. – 2004. – №1. – С. 9-12.
6. Ершова-Бабенко И.В. Психо-синергические стратегии человеческой деятельности. Концептуальная модель / И.В. Ершова-Бабенко. – Він-ниця: Нова книга, 2005. – 360 с.
7. Мороз О. Час інтелекту: сукупний український розум / О. Мороз, Ю. Саенко. – Львів: Панорама, 2002. – 96 с.
8. Поляковский О. Сумасшедший высочайшим повелением / О. Поля-ковский // Эхо планеты. – 2009. – №21. – С. 40-42.
9. Пугачев В.П. Управление свободой / В.П. Пугачев. – М.: Ком. Книга, 2005. – 272 с.
10. Сеньков О. Нужны ли нам таблетки для ума? / О. Сеньков // В мире науки. – 2009. – №12. – С. 36-44.
11. Сорокман Т.В. Рівень сформованості інтелектуальних функцій та стан розумової працездатності дітей, які проживають за умовного коефіцієнту йоду / Т.В. Сорокман // Вісник наукових досліджень. – 2005. – №1. – С. 41-44.
12. Стикс Гэри. Турборазгон мозга / Гэри Стикс // В мире науки. – 2009. – №12. – С. 26-38.
13. Стулевич А.Б. Старые и новые проблемы расстройств личности / А.Б. Стулевич, Б.В. Шостакович // Журнал неврологии и психиатрии. – 2001. – Т.101, №4. – С. 4-9.
14. Шорохова Е.В. Психология личности и образование жизни / Е.В. Шорохова. – М: Наука. 1987. – 220 с.
15. Towards Responsible Use of Cognitive – Enhancing Drugs by the Healthy / H. Greely et al. // Nature. – 2008. – Vol.456, №11. – Р.702-705.
16. Lee Y.S. The Molecular and Cellular Biology of Enhanced Cognition / Y.S. Lee, J. Alcino // Silva in Nature Reviews Neuroscience. – 2009. – Vol.10, №2. – P. 126-140.
17. The Future of Psychopharmacological Enhancements. Expectations and Policies / M. Schermer et al. // Neuroethics. – 2009. – Vol.2, №7. – P. 75-87.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-09-24
Як цитувати
Геник, С. М. (2019). ЛАБІРИНТИ ІНТЕЛЕКТУ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (4(12), 23–38. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/892
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА