АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ МЕТОД НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ КУРАТОРА У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Ключові слова:
навчально-виховний процес, анкетування, студенти медичного ДВНЗ.Анотація
У статті проаналізовано результати анкетування студентів ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет» з питань мотивації першокурсників при виборі медичного закладу навчання, процесу їхньої адаптації, зацікавленість студентів 2-4 курсів у навчально-виховному процесі, їх бачення успішного складання ліцензійного іспиту Крок-1. Такий системний моніторинг дає позитивний вплив на організацію виховної роботи та навчального процесу ДВНЗ.
Посилання
1. Волосовець О.П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних закладів з питань державної атестації / О.П. Волосовець, І.Є. Булах, Л.П. Войтенко // Медична освіта – 2013. – № 2. – С. 24-28.
2. Гринько В.М. Ставлення студентів до фізичного виховання і здорово-го способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості / В.М. Гринько // Сбожанський науково-практичний вісник. – 2015. – №1 (45). – С. 55-59.
3. Грушевський В.О. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ / В.О. Грушевський // Збірник наукових праць. Психологічні науки – 2014. – Вип. 2.12 (103). – С. 67-72.
4. Достокор О.А. Застосування програм для автоматизованого проведення анкетування [Електронний ресурс] / О.А. Достокор. – Режим доступу : http://www.vtei.com.ua/doc/materialuvebinary.pdf
5. Козачко О.М. Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін / О.М. Козачко, А.О. Козачко // Вісник Житомирського державного університету. – 2014. – №5 (77). – С. 85-89.
6. Швець Д.Є. Соціологічне опитування як механізм моніторингу задоволеності студ. станом навчально-виховного процесу / Д.Є. Швець, О.О. Турба // Гуманітарний вісник ЗДІА. – 2011. – № 47. – С. 237-343.
2. Гринько В.М. Ставлення студентів до фізичного виховання і здорово-го способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості / В.М. Гринько // Сбожанський науково-практичний вісник. – 2015. – №1 (45). – С. 55-59.
3. Грушевський В.О. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ / В.О. Грушевський // Збірник наукових праць. Психологічні науки – 2014. – Вип. 2.12 (103). – С. 67-72.
4. Достокор О.А. Застосування програм для автоматизованого проведення анкетування [Електронний ресурс] / О.А. Достокор. – Режим доступу : http://www.vtei.com.ua/doc/materialuvebinary.pdf
5. Козачко О.М. Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін / О.М. Козачко, А.О. Козачко // Вісник Житомирського державного університету. – 2014. – №5 (77). – С. 85-89.
6. Швець Д.Є. Соціологічне опитування як механізм моніторингу задоволеності студ. станом навчально-виховного процесу / Д.Є. Швець, О.О. Турба // Гуманітарний вісник ЗДІА. – 2011. – № 47. – С. 237-343.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-06-10
Як цитувати
Ерстенюк, А. М., Князевич-Чорна, Т. В., Ванджура, І. Ю., & Мерена, Р. І. (2019). АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ МЕТОД НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ КУРАТОРА У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (7(43), 109–118. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/537
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА