ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ УКРАЇНСЬКОЇ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ НА ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ (НА ПРИКЛАДІ РЕКЛАМНИХ СЮЖЕТІВ 2014 РОКУ)
Ключові слова:
вибори, виборча кампанія, політична реклама, виборчий процес, політична агітація, Україна.Анотація
У статті зроблена спроба оцінки використання прийомів інформаційно-психологічного впливу на електорат, що були використані у телевізійній політичній рекламі, яка транслювалася на каналах українського телебачення під час президентської виборчої кампанії 2014 р.
Посилання
1. Акайомова А. Політична реклама як процес комунікації [Електронний ресурс] / А. Акайомова // Віче. – 2011. – №6. – Режим доступу: http://www.viche.info/journal/2468/
2. Кармин А.С. Психология рекламы / А.С. Кармин. – СПб.: ДНК, 2004. – 512 с.
3. Луценко К.В. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікацій та маркетингу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук: спец. 23.00.02 / К.В. Луценко. – Чернівці, 2006. – 18 с.
4. Передвиборча програма кандидата в Президенти України Олега Тягнибока [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.svoboda. org.ua/dokumenty/inshi/049405/
5. Політичний консалтинг в Україні: Агенція комплексного розвитку «MARTIN group». – Видавництво: АФ «ВаМа», 2005. – 175 с.
6. Проміжний звіт за результатами спостереження Громадянської мережі ОПОРА під час позачергових виборів Президента України 2014 року (березень – 8 квітня) [Електронний ресурс]. – Режим доступу до тексту: http://opora.lviv.ua/?p=3382
7. Різун В.В. Лінгвістика впливу: монографія / В.В. Рузун, Н.Ф. Непийвода, В.М. Корнєєв. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2005. – 148 с.
8. Шовкун І.В. Політична реклама як комунікативний процеси: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук спец. 23.00.02 «Політичні інститути та процеси» / І.В. Шовкун; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – К., 2004. – 17 с.
2. Кармин А.С. Психология рекламы / А.С. Кармин. – СПб.: ДНК, 2004. – 512 с.
3. Луценко К.В. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікацій та маркетингу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук: спец. 23.00.02 / К.В. Луценко. – Чернівці, 2006. – 18 с.
4. Передвиборча програма кандидата в Президенти України Олега Тягнибока [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.svoboda. org.ua/dokumenty/inshi/049405/
5. Політичний консалтинг в Україні: Агенція комплексного розвитку «MARTIN group». – Видавництво: АФ «ВаМа», 2005. – 175 с.
6. Проміжний звіт за результатами спостереження Громадянської мережі ОПОРА під час позачергових виборів Президента України 2014 року (березень – 8 квітня) [Електронний ресурс]. – Режим доступу до тексту: http://opora.lviv.ua/?p=3382
7. Різун В.В. Лінгвістика впливу: монографія / В.В. Рузун, Н.Ф. Непийвода, В.М. Корнєєв. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2005. – 148 с.
8. Шовкун І.В. Політична реклама як комунікативний процеси: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук спец. 23.00.02 «Політичні інститути та процеси» / І.В. Шовкун; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – К., 2004. – 17 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-06-18
Як цитувати
Мадрига, Т. Б. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ УКРАЇНСЬКОЇ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ НА ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ (НА ПРИКЛАДІ РЕКЛАМНИХ СЮЖЕТІВ 2014 РОКУ). ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Думка, (3(27), 75–81. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/idea/article/view/626
Номер
Розділ
ІНСТИТУТИ ПОЛІТИКИ ТА ПОЛІТИЧНІ ПРОЦЕСИ