ПОЛІТИЧНА ІМІДЖЕЛОГІЯ ТА ПОЛІТИЧНИЙ ІМІДЖМЕЙКІНГ ЯК ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ТВОРЕННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ

Автор(и)

  • О. Б. Березовська-Чміль Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
  • Ю. В. Кобець Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Ключові слова:

політика, імідж, іміджелогія, іміджмейкінг, політичний імідж, політичний діяч, політичний лідер.

Анотація

У статті аналізуються особливості політичної іміджелогії та політичного іміджмейкінгу, їх трактування в сучасній науці, порівнюється їх внесок у формування політичного іміджу. Досвід становлення України як суверенної держави переконливо свідчить про неможливість реформування суспільних відносин без належного наукового обґрунтування, розвитку новітніх методології та теорії суспільних відносин, серед яких значне місце посідає політичний імідж. Особливої актуальності феномен іміджу набуває під впливом демократизації та трансформаційних процесів у всіх сферах функціонування соціуму.

Посилання

1. Акайомова А. Політичний імідж та основні його характеристики /А. Акайомова // Політичний менеджмент. – 2009. – №5. – С. 29-35.
2. Волкова В.В. Имиджелогия: учебно-методическое пособие / В.В. Вол-кова. – Ставрополь: СевКавГТУ, 2005. – 168 с.
3. Корнієнко В.О. Політичний імідж як чинник позиціонування суб’єкта політики / В.О. Корнієнко // Прикладна політологія: Навч. посібник. – К.: Академія, 2008. – С. 270-275.
4. Ольшанский Д.В. Политический консалтинг / Д.В. Ольшанский,В.Ф. Пеньков. – СПб.: Питер, 2005. – 448с.
5. Скалацька О.В. Іміджелогія в контексті сучасного науково дискурсу: філософський аспект / О.В. Скалацька // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки. – 2014. – Вип. 51. – С. 141-147.
6. Палеха Ю. Іміджелогія: Навч. посіб. / Ю. Палеха / За заг. ред. З.І. Тимошенко. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2005. − 324 с.
7. Политические коммуникации: Учеб. пособие для студентов вузов / [Ю.Ю. Петрунин и др.]; подред. А.И. Соловьева. – М.: Аспект Пресс, 2004. – 332 с.
8. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов: научное издание / Г.Г. Почепцов. – 2-е изд., испр. – М., К.: Рефл-бук, Ваклер, 2001. – 624 с.
9. Почепцов Г. Имиджелогия / Г.Почепцов. – К.: Рефл-бук, 2000. – 278 с.
10. Твен М. Разнузданость печати / М. Твен // Американский претен-дент. – М.: Худож. лит., 1984. – С. 138-139.
11. Шепель В. Управленческая антропология: Человековедческая компетентность менеджера / В. Шепель. – М.: Народное образование, 2000. – 544 с.
12. Школяр М. Психологічні аспекти формування іміджу політика / М. Школяр // Політичний менеджмент. – 2004. – № 4. – С. 69-76.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-29

Як цитувати

Березовська-Чміль, О. Б., & Кобець, Ю. В. (2019). ПОЛІТИЧНА ІМІДЖЕЛОГІЯ ТА ПОЛІТИЧНИЙ ІМІДЖМЕЙКІНГ ЯК ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ТВОРЕННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Думка, (5(49), 107–114. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/idea/article/view/448

Номер

Розділ

ІНСТИТУТИ ПОЛІТИКИ ТА ПОЛІТИЧНІ ПРОЦЕСИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають