«І РИМИ ТОЧЕНІ, І ГАРМОНІЙНІ СТРОФИ»
Ключові слова:
еміграційна поезія, стильові пошуки, художньо-формальний вибір, елегійні мотиви, поетичний звукопис.Анотація
У статті розглянуто особливості творчості Вадима Лесича у контексті літератури діаспори. Домінантою його творчості визначено елегійний канон та особливий «звукопис». Також звернена увага на лексичні особливості поезії В. Лесича.
Посилання
Лесич В. На межах незавершеного покоління. // Слово. Збірник українських письменників в екзилі. – Нью-Йорк, 1962.
Антонич Б.-І. Ярий та не Ярий. // Богдан-Ігор Антонич. Твори. – К.: Дніпро, 1998.
Качуровський І. Променисті сильвети. Лекції, доповіді, статті, есеї, розвідки. – Мюнхен, 2002.
Подоляк Б. Поезія поширеної оркестри. // Слово. Збірник об’єднаних українських письменників в екзилі. – Нью-Йорк, 1962.
Лесич В. (В.Л.Кіршак). Координати. Антологія сучасної української поезії на Заході. – Вид-во «Сучасність», 1969. – Т. 2.
Державин В. Новий твір видатного поета-символіста. // Визвольний шлях. – 1958. – Ч. 4 (квітень).
Лавриненко Ю. До поєднання модернізму до традиції в необароко. // Слово. Збірник українських письменників в екзилі, 1968.
Костецький І. Стаття про вірші. // Лесич Вадим. Крейдяне коло. – Нью-Йорк, 1960.
Костецький І. Під знаком спадання. // Вадим Лесич. Кам’яні луни. Поезії 1960-1964, Нью-Йорк, 1964. – Сучасність 3 (51), березень, 1965.
Бойчук Б. Про «Кам’яні луни» Вадима Лесича. // Сучасність. – Ч. 10 (жовтень). – Мюнхен, 1964.