ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Н. Г. Вірстюк Івано-Франківський національний медичний університет
  • М. А. Оринчак Івано-Франківський національний медичний університет
  • О. С. Човганюк Івано-Франківський національний медичний університет
  • І. І. Вакалюк Івано-Франківський національний медичний університет
  • І. О. Гаман Івано-Франківський національний медичний університет
  • М. М. Василечко Івано-Франківський національний медичний університет
  • Д. П. Александрук Івано-Франківський національний медичний університет
  • Н. Р. Артеменко Івано-Франківський національний медичний університет
  • С. З. Краснопольський Івано-Франківський національний медичний університет
  • О. Р. Лучко Івано-Франківський національний медичний університет
  • І. М. Кобітович Івано-Франківський національний медичний університет
  • М. С. Гохкаленко Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

педагогічний процес, електронне навчання, про- грама “Littman”, медичні інформаційні технології.

Анотація

Впровадження електронних форм подання освітньої інформації в навчальний процес є складовою частиною реформування сучасного
освітнього простору. Метою роботи було дослідити вплив інноваційних медичних інформаційних технологій на постійне оновлення освітнього середовища університету, поліпшення стану викладання навчальних дисциплін та підвищення якості знань і вмінь практичних навичок студентів. Для досягнення поставленої мети на кафедрі внутрішньої медицини стоматологічного факультету ім. професора М. М. Бережницького ДНВЗ «Івано-Франківського національного медичного університету» широко використовуються можливості нового потужного міжкафедрального комп’ютерного класу. Ефективно впроваджується інтеграція проекту MUMEENA в навчальний процес. Студенти за допомогою використання комп’ютерної програми “Littman” засвоюють дослідження дихальної (основні та побічні дихальні шуми) та серцевої (аускультативна картина в нормі та при патології) систем, моделюють патологію серця з наступним впровадженням набутих умінь і навиків у практичний лікувально-діагностичний процес біля ліжка хворого. Таким чином, уже сьогодні ми можемо готувати майбутніх лікарів по-новому, оскільки електронні форми подання освітньої інформації доповнюють традиційні методи навчання і дають можливість підвищити ефективність викладання та рівень умінь і практичних навичок
студентів-медиків. Вони формують та розвивають клінічне мислення майбутніх лікарів, дають цілісні наукові знання, учать синтезувати
отриману інформацію, а також допомагають здійснювати інтеграцію проекту MUMEENA в навчальний процес.

Посилання

1. Закон України "Про вищу освіту" // Освіта. – 4 квітня 2015.
2. Меленко С.Р. Мотивація – рушійний фактор навчального процесу /С.Р. Меленко // Мед. освіта. – 2015. – № 1. – С. 69-70.
3. How we use social media to supplement a novel curriculum in medical education / D.P. Bahner, E. Adkins, N. Patel, C. Donoley [et al.] // Medical Teacher. – 2012. – Vol. 34. – P. 439-444.
4. Sandars J. Technology and the delivery of the curriculum of the future: Opportunities and challenges / J. Sandars // Medical Teacher. – 2012. –
Vol. 34. – P. 534-538.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-08

Як цитувати

Вірстюк, Н. Г., Оринчак, М. А., Човганюк, О. С., Вакалюк, І. І., Гаман, І. О., Василечко, М. М., … Гохкаленко, М. С. (2019). ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (4(32), 155–159. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/797

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають