НАВЧАННЯ ІНТЕРНІВ ОРТОПЕДІВ-ТРАВМАТОЛОГІВ НА БАЗАХ СТАЖУВАННЯ. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ
Ключові слова:
інтерн ортопед-травматолог, бази стажування, навчання, самовдосконалення.Анотація
Одним із напрямків подальшого розвитку медичної галузі залишається необхідність підвищення рівня надання кваліфікованої медичної
допомоги населенню шляхом підготовки досвідчених лікарів ортопедівтравматологів у відповідності до потреб сьогодення. Професійно орієнтована підготовка лікаря-інтерна передбачає формування мотивації до самостійного теоретичного, практичного та наукового самовдосконалення. Шляхами реалізації навчання лікаря-інтерна за дисципліною «травматологія і ортопедія» на базах очного та заочного стажування повинно бути фахове поєднання теоретичного та науково-практичного елементів навчання під керівництвом завідувача кафедри, викладачів та досвідченого керівника заочної бази стажування, що дозволяє оптимально організувати, контролювати та координувати практичну підготовку майбутнього спеціаліста.
Посилання
праць XVI з’їзду ортопедів-травматологів України. – Х., 2013. – С. 4.
2. Бамбуляк А.В. Використання сучасних інноваційних технологій в процесі підготовки лікарів-інтернів / А.В. Бамбуляк, В.А. Гончаренко //
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю. «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-
модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України». – Ч.2. – Терно-
піль, 2014. – С. 372-373.
3. Можливості застосування сучасних телекомунікаційних технологій у підготовці лікарів-інтернів на базах очного і заочного навчання /
М.М. Велигоцький, О.С. Трушин, В.В. Комарчук [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною учас-тю. «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навч. закладах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 399.
4. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі (на прикладі фармацевтичного факультету Львівського націона-
льного медичного університету імені Данила Галицького) / М.В. Вісьтак, Б.П. Громовик, Н.Д. Черкес [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської
навчально-наукової конференції з міжнародною участю «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації
навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 594-595.
5. Про формування компетентності інтерна-хірурга / В.Б. Гощинський, В.В. Бенедикт, Ю.М. Герасимець [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської
навчально-наукової конференції з міжнародною участю «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації
навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 412-413.
6. Удосконалення підготовки лікарів з правових питань / Т.К. Мавропуло, Т.М. Плеханова, Т.І. Степаненко [та ін.].// Матеріали Всеукраїнсь-
кої навчально-наукової конференції з міжнародною участю. «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи орга-
нізації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України. – Ч.1. – Тернопіль, 2014. – С. 103.
7. Нові підходи до удосконалення викладання медико-соціальної експертизи на етапі післядипломної освіти / Л.Ю.Науменко, І.С. Борисова,
В.М. Березовський [та ін.]// Матеріали Всеукраїнської навчальнонаукової конференції з міжнародною участю. «Досягнення і перспек-
тиви впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закла-
дах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 505–-506.
8. Павленко С.М. Формування клінічного мислення – важливий етап підготовки майбутніх лікарів / С.М. Павленко // Літопис травматології
та ортопедії. – 2009. – №1-2. – С. 197-199.
9. Сулима В.С. Написання реферату – важливий елемент післядипломної освіти у самопідготовці лікаря-інтерна / В.С. Сулима, В.А. Анд-
рейчин, В.П. Омельчук // Літопис травматології та ортопедії. – 2014. – С. 178-180.
10. Сулима В.С. Індивідуальна курсова робота лікаря-інтерна – альтернатива написанню рефератів / В.С.Сулима, В.А.Андрейчин, В.П. Оме-
льчук // Матеріали навчально-наукової конференції «Сучасна післядипломна освіта: досягнення, проблеми, перспективи», присвяченої 90-
річчю заснування ХМАПО». – Х., 2013. – С. 85-86.
11. Типовий навчальний план та програма спеціалізації (інтернатури) випускників вищих медичних закладів освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації зі спеціальності «ортопедія і травматологія» / О.М. Хвисюк, М.І. Хвисюк, В.Г. Ринденко [та ін.]. – Х., 2006. – 27 с.