НАВЧАННЯ ІНТЕРНІВ ОРТОПЕДІВ-ТРАВМАТОЛОГІВ НА БАЗАХ СТАЖУВАННЯ. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • В. С. Сулима Івано-Франківський національний медичний університет
  • В. А. Андрейчин Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

інтерн ортопед-травматолог, бази стажування, навчання, самовдосконалення.

Анотація

Одним із напрямків подальшого розвитку медичної галузі залишається необхідність підвищення рівня надання кваліфікованої медичної
допомоги населенню шляхом підготовки досвідчених лікарів ортопедівтравматологів у відповідності до потреб сьогодення. Професійно орієнтована підготовка лікаря-інтерна передбачає формування мотивації до самостійного теоретичного, практичного та наукового самовдосконалення. Шляхами реалізації навчання лікаря-інтерна за дисципліною «травматологія і ортопедія» на базах очного та заочного стажування повинно бути фахове поєднання теоретичного та науково-практичного елементів навчання під керівництвом завідувача кафедри, викладачів та досвідченого керівника заочної бази стажування, що дозволяє оптимально організувати, контролювати та координувати практичну підготовку майбутнього спеціаліста.

Посилання

1. Шляхи удосконалення травматологічної допомоги в Україні / Г.В. Гайко, С.С. Страфун, А.В. Калашніков [та ін.] // Збірник наукових
праць XVI з’їзду ортопедів-травматологів України. – Х., 2013. – С. 4.
2. Бамбуляк А.В. Використання сучасних інноваційних технологій в процесі підготовки лікарів-інтернів / А.В. Бамбуляк, В.А. Гончаренко //
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю. «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-
модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України». – Ч.2. – Терно-
піль, 2014. – С. 372-373.
3. Можливості застосування сучасних телекомунікаційних технологій у підготовці лікарів-інтернів на базах очного і заочного навчання /
М.М. Велигоцький, О.С. Трушин, В.В. Комарчук [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною учас-тю. «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навч. закладах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 399.
4. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі (на прикладі фармацевтичного факультету Львівського націона-
льного медичного університету імені Данила Галицького) / М.В. Вісьтак, Б.П. Громовик, Н.Д. Черкес [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської
навчально-наукової конференції з міжнародною участю «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації
навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 594-595.
5. Про формування компетентності інтерна-хірурга / В.Б. Гощинський, В.В. Бенедикт, Ю.М. Герасимець [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської
навчально-наукової конференції з міжнародною участю «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації
навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 412-413.
6. Удосконалення підготовки лікарів з правових питань / Т.К. Мавропуло, Т.М. Плеханова, Т.І. Степаненко [та ін.].// Матеріали Всеукраїнсь-
кої навчально-наукової конференції з міжнародною участю. «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи орга-
нізації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України. – Ч.1. – Тернопіль, 2014. – С. 103.
7. Нові підходи до удосконалення викладання медико-соціальної експертизи на етапі післядипломної освіти / Л.Ю.Науменко, І.С. Борисова,
В.М. Березовський [та ін.]// Матеріали Всеукраїнської навчальнонаукової конференції з міжнародною участю. «Досягнення і перспек-
тиви впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закла-
дах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 505–-506.
8. Павленко С.М. Формування клінічного мислення – важливий етап підготовки майбутніх лікарів / С.М. Павленко // Літопис травматології
та ортопедії. – 2009. – №1-2. – С. 197-199.
9. Сулима В.С. Написання реферату – важливий елемент післядипломної освіти у самопідготовці лікаря-інтерна / В.С. Сулима, В.А. Анд-
рейчин, В.П. Омельчук // Літопис травматології та ортопедії. – 2014. – С. 178-180.
10. Сулима В.С. Індивідуальна курсова робота лікаря-інтерна – альтернатива написанню рефератів / В.С.Сулима, В.А.Андрейчин, В.П. Оме-
льчук // Матеріали навчально-наукової конференції «Сучасна післядипломна освіта: досягнення, проблеми, перспективи», присвяченої 90-
річчю заснування ХМАПО». – Х., 2013. – С. 85-86.
11. Типовий навчальний план та програма спеціалізації (інтернатури) випускників вищих медичних закладів освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації зі спеціальності «ортопедія і травматологія» / О.М. Хвисюк, М.І. Хвисюк, В.Г. Ринденко [та ін.]. – Х., 2006. – 27 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-03

Як цитувати

Сулима, В. С., & Андрейчин, В. А. (2019). НАВЧАННЯ ІНТЕРНІВ ОРТОПЕДІВ-ТРАВМАТОЛОГІВ НА БАЗАХ СТАЖУВАННЯ. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (4(32), 90–99. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/786

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА