EDUCATION OF ORTHOPEDIST-TRAUMATOLOGIST ORDINATORS ON THE BASES OF INTERNSHIP. WAYS OF REALIZATION

Authors

  • В. С. Сулима Ivano-Frankivsk National Medical University
  • В. А. Андрейчин Ivano-Frankivsk National Medical University

Keywords:

orthopedist-traumatologist ordinator, base of internship, education, self-education.

Abstract

Nowadays is needed training experienced orthopedist-traumatologists in order to improve the qualified medical care according as one of the way of further development of the medical care. Professionally oriented training of ordinators involves the development of the motivation for theoretical, practical and scientific self-education. The training of subject "Traumatology and Orthopaedics" in the bases of full-time and distance training should be realized by the way of professional combination of and scientific, theoretical and practical elements of training under supervision of head of department, professors and experienced manager of distance training base that allows optimally organize, control and coordinate the practical training of future specialists.

References

1. Шляхи удосконалення травматологічної допомоги в Україні / Г.В. Гайко, С.С. Страфун, А.В. Калашніков [та ін.] // Збірник наукових
праць XVI з’їзду ортопедів-травматологів України. – Х., 2013. – С. 4.
2. Бамбуляк А.В. Використання сучасних інноваційних технологій в процесі підготовки лікарів-інтернів / А.В. Бамбуляк, В.А. Гончаренко //
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю. «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-
модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України». – Ч.2. – Терно-
піль, 2014. – С. 372-373.
3. Можливості застосування сучасних телекомунікаційних технологій у підготовці лікарів-інтернів на базах очного і заочного навчання /
М.М. Велигоцький, О.С. Трушин, В.В. Комарчук [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною учас-тю. «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навч. закладах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 399.
4. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі (на прикладі фармацевтичного факультету Львівського націона-
льного медичного університету імені Данила Галицького) / М.В. Вісьтак, Б.П. Громовик, Н.Д. Черкес [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської
навчально-наукової конференції з міжнародною участю «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації
навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 594-595.
5. Про формування компетентності інтерна-хірурга / В.Б. Гощинський, В.В. Бенедикт, Ю.М. Герасимець [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської
навчально-наукової конференції з міжнародною участю «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації
навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 412-413.
6. Удосконалення підготовки лікарів з правових питань / Т.К. Мавропуло, Т.М. Плеханова, Т.І. Степаненко [та ін.].// Матеріали Всеукраїнсь-
кої навчально-наукової конференції з міжнародною участю. «Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи орга-
нізації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України. – Ч.1. – Тернопіль, 2014. – С. 103.
7. Нові підходи до удосконалення викладання медико-соціальної експертизи на етапі післядипломної освіти / Л.Ю.Науменко, І.С. Борисова,
В.М. Березовський [та ін.]// Матеріали Всеукраїнської навчальнонаукової конференції з міжнародною участю. «Досягнення і перспек-
тиви впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закла-
дах України». – Ч.2. – Тернопіль, 2014. – С. 505–-506.
8. Павленко С.М. Формування клінічного мислення – важливий етап підготовки майбутніх лікарів / С.М. Павленко // Літопис травматології
та ортопедії. – 2009. – №1-2. – С. 197-199.
9. Сулима В.С. Написання реферату – важливий елемент післядипломної освіти у самопідготовці лікаря-інтерна / В.С. Сулима, В.А. Анд-
рейчин, В.П. Омельчук // Літопис травматології та ортопедії. – 2014. – С. 178-180.
10. Сулима В.С. Індивідуальна курсова робота лікаря-інтерна – альтернатива написанню рефератів / В.С.Сулима, В.А.Андрейчин, В.П. Оме-
льчук // Матеріали навчально-наукової конференції «Сучасна післядипломна освіта: досягнення, проблеми, перспективи», присвяченої 90-
річчю заснування ХМАПО». – Х., 2013. – С. 85-86.
11. Типовий навчальний план та програма спеціалізації (інтернатури) випускників вищих медичних закладів освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації зі спеціальності «ортопедія і травматологія» / О.М. Хвисюк, М.І. Хвисюк, В.Г. Ринденко [та ін.]. – Х., 2006. – 27 с.

Published

2019-07-03

How to Cite

Сулима, В. С., & Андрейчин, В. А. (2019). EDUCATION OF ORTHOPEDIST-TRAUMATOLOGIST ORDINATORS ON THE BASES OF INTERNSHIP. WAYS OF REALIZATION. PRECARPATHIAN BULLETIN OF THE SHEVCHENKO SCIENTIFIC SOCIETY Pulse, (4(32), 90–99. Retrieved from https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/786