ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПРОВІЗОРІВ ШЛЯХОМ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕТИПОВИХ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ З ДИСЦИПЛІНИ «КЛІНІЧНА ФАРМАЦІЯ»
Ключові слова:
ситуаційні задачі, клінічна фармація, методика складання задач.Анотація
Якість підготовки провізора значною мірою визначається насиченістю, систематичністю, активністю тренінгу в розв’я-
занні нестандартних, нетипових задач III рівня. Розв’язання ситуаційних задач дає можливість студенту застосувати максимально ра-
ціональну лікарську терапію в конкретного хворого на основі даних доказової медицини, вибрати найбільш ефективні та безпечні лікарські засоби, адекватну лікарську форму та дозовий режим уведення, інтерпретувати і враховувати у клінічній практиці особливості клінічної фармакокінетики, фармакодинаміки, побічну дію та взаємодію основних груп лікарських засобів, враховуючи індивідуальні особливості організму, перебіг та форму захворювання, наявність супутньої патології.
Посилання
принципів Болонського процесу: метод. посібник / В.М. Казаков, І.С. Вітенко, О.М. Талалаєнко [та ін.] // Донецький мед. ун-т. – К.-
Донецьк, 2007. – 100 с.
2. Фармацевтична опіка як кінцева мета формування сучасного провізора / О.В. Крайдашенко, О.О. Свинтозельский, А.В. Саржевська,
Т.О. Самура, М.В. Шевченко // Запорожский медицинский журнал. – 2014. – №1(82). – С. 113-115.
3. Мілерян В.Є. Методичні основи підготовки і проведення навчальних занять в медичних вузах (методичний посібник) / В.Є. Мілерян. – К.:
Хрещатик, 2006. – 80 с.
4. Назаренко Н.В. Мотивація навчання студентів як показник ефективності сучасних педагогічних технологій / Н.В. Назаренко // Проблеми
освіти. – 2006. – №45. – С. 164-167.
5. Тетенев Ф.Ф. Формирование и розвитие клинического мышления –важнейшая задача медицинского образования / Ф.Ф. Тетенев, Т.Н. Бо-
дрова, О.В. Калинина // Успехи современного естествовознания. – 2008. – №4. – С. 63-65.
6. Чекман І.С. Удосконалення викладання положень доказової медицини при вивченні фармакології і клінічної фармакології / І.С. Чекман,
Н.О. Горчакова // Медична освіта. – 2008. – №3. – С. 73-74.