ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПРОВІЗОРІВ ШЛЯХОМ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕТИПОВИХ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ З ДИСЦИПЛІНИ «КЛІНІЧНА ФАРМАЦІЯ»

Автор(и)

  • І. Г. Купновицька Івано-Франківський національний медичний університет
  • В. І. Клименко Івано-Франківський національний медичний університет
  • І. П. Фітковська Івано-Франківський національний медичний університет
  • Р. І. Белегай Івано-Франківський національний медичний університет
  • Н. В. Губіна Івано-Франківський національний медичний університет
  • О. І. Данилюк Івано-Франківський національний медичний університет
  • М. П. Вівчаренко Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

ситуаційні задачі, клінічна фармація, методика складання задач.

Анотація

Якість підготовки провізора значною мірою визначається насиченістю, систематичністю, активністю тренінгу в розв’я-
занні нестандартних, нетипових задач III рівня. Розв’язання ситуаційних задач дає можливість студенту застосувати максимально ра-
ціональну лікарську терапію в конкретного хворого на основі даних доказової медицини, вибрати найбільш ефективні та безпечні лікарські засоби, адекватну лікарську форму та дозовий режим уведення, інтерпретувати і враховувати у клінічній практиці особливості клінічної фармакокінетики, фармакодинаміки, побічну дію та взаємодію основних груп лікарських засобів, враховуючи індивідуальні особливості організму, перебіг та форму захворювання, наявність супутньої патології.

Посилання

1. Визначення та забезпечення цілей навчання у медичних вищих навчальних закладах відповідно до чинних державних стандартів та
принципів Болонського процесу: метод. посібник / В.М. Казаков, І.С. Вітенко, О.М. Талалаєнко [та ін.] // Донецький мед. ун-т. – К.-
Донецьк, 2007. – 100 с.
2. Фармацевтична опіка як кінцева мета формування сучасного провізора / О.В. Крайдашенко, О.О. Свинтозельский, А.В. Саржевська,
Т.О. Самура, М.В. Шевченко // Запорожский медицинский журнал. – 2014. – №1(82). – С. 113-115.
3. Мілерян В.Є. Методичні основи підготовки і проведення навчальних занять в медичних вузах (методичний посібник) / В.Є. Мілерян. – К.:
Хрещатик, 2006. – 80 с.
4. Назаренко Н.В. Мотивація навчання студентів як показник ефективності сучасних педагогічних технологій / Н.В. Назаренко // Проблеми
освіти. – 2006. – №45. – С. 164-167.
5. Тетенев Ф.Ф. Формирование и розвитие клинического мышления –важнейшая задача медицинского образования / Ф.Ф. Тетенев, Т.Н. Бо-
дрова, О.В. Калинина // Успехи современного естествовознания. – 2008. – №4. – С. 63-65.
6. Чекман І.С. Удосконалення викладання положень доказової медицини при вивченні фармакології і клінічної фармакології / І.С. Чекман,
Н.О. Горчакова // Медична освіта. – 2008. – №3. – С. 73-74.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-03

Як цитувати

Купновицька, І. Г., Клименко, В. І., Фітковська, І. П., Белегай, Р. І., Губіна, Н. В., Данилюк, О. І., & Вівчаренко, М. П. (2019). ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПРОВІЗОРІВ ШЛЯХОМ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕТИПОВИХ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ З ДИСЦИПЛІНИ «КЛІНІЧНА ФАРМАЦІЯ». ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (4(32), 85–89. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/785

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають