ПЕРЕВАГИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЯК МЕТОДУ ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
Ключові слова:
тестовий контроль, тест, тестування, оцінювання, методи оцінювання.Анотація
Болонська система як один із варіантів освітнього протоколу, оптимізує якість навчання, додаючи до програми тренінгового процесу нові механізми та процедури, включаючи тестовий контроль.
У втіленні цього процесу особливої актуальності набуває об’єктивізація та ефективність методик безперервного і всебічного контролю знань шляхом розробки певних педагогічних прийомів. Відомо,що процес контролю знань студентів є затратною в часі і відповідальною педагогічною операцією, непростою психологічною ситуацією для тих, кого контролюють, і для тих, хто контролює. З іншого боку, його правильна постановка сприяє покращенню якості підготовки фахівців.
З огляду на вищесказане, можна зробити висновок, що для поліпшення якості підготовки фахівця правильна організація контрольного процесу особливо необхідна.
Посилання
2. Система управління якістю медичної освіти / [І.Є. Булах, О.П. Волосовець, Ю.В. Вороненко та ін.]. – Дніпропетровськ: АРТ-ПРЕСС. 2003. – 212 с.
3. Врублевська С.В. Інноваційні процеси у системі освіти / С.В. Врублевська // Медична освіта. – 2007. – №1. – С. 43-48.
4. Медична освіта у світі і в Україні / Ю.П. Поляченко, В.Г. Передій, О.П. Волосовець та ін. – К.: Книга плюс, 2005. – 383 с.
5. Сучасні підходи до забезпечення якості освіти лікарів-стоматологів / В.М. Ждан, В.М. Бобирьов, О.В. Шешукова [та ін.] // Медична освіта. – 2013. – №2. – С. 65-68.
6. Онищенко В.С. Проблеми застосування тестового контролю знань при підготовці лікарів-стоматологів / В.С. Онищенко, П.В. Леоненко, Г.П. Леоненко // Современная стоматология. – 2006. – №4. – С. 151-154.
7. Тимофеев А.А. Тестирование как метод контроля знаний по специальности “Стоматология” / А.А. Тимофеев // Современная стоматоло-гия. – 2008. – С. 187-190.
8. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів / М.М. Рожко, Л.І. Пелехан, С.В. Косенко [та ін.] // Медична освіта – 2013. – №2. – С. 77-80.
9. Мілерян В. Методичні основи підготовки та проведення навчальних занять в медичних вузах: Метод. посібн. / В. Мілерян. – К.: Хрещатик, 2004. – 80 с.
10. Викладання медичних клінічних дисциплін за кредитно-модульною системою – погляд студентів та власний досвід / Т. Хомазюк, В. Бере-зуцький, К. Єгоров [та ін.] // Вища школа. – 2009. – №3. – С. 81-87.