ПЕРЕВАГИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЯК МЕТОДУ ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Автор(и)

  • Л. М. Кирилюк Івано-Франківський національний медичний університет
  • Н. А. Романюк Івано-Франківський національний медичний університет
  • Л. Б. Антонюк Івано-Франківський національний медичний університет
  • С. О. Іванов Івано-Франківський національний медичний університет
  • Р. Б. Кобринський Івано-Франківський національний медичний університет
  • Л. Ю. Плав'юк Івано-Франківський національний медичний університет
  • Т. В. Павлюк Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

тестовий контроль, тест, тестування, оцінювання, методи оцінювання.

Анотація

Болонська система як один із варіантів освітнього протоколу, оптимізує якість навчання, додаючи до програми тренінгового процесу нові механізми та процедури, включаючи тестовий контроль.

У втіленні цього процесу особливої актуальності набуває об’єктивізація та ефективність методик безперервного і всебічного контролю знань шляхом розробки певних педагогічних прийомів. Відомо,що процес контролю знань студентів є затратною в часі і відповідальною педагогічною операцією, непростою психологічною ситуацією для тих, кого контролюють, і для тих, хто контролює. З іншого боку, його правильна постановка сприяє покращенню якості підготовки фахівців.

З огляду на вищесказане, можна зробити висновок, що для поліпшення якості підготовки фахівця правильна організація контрольного процесу особливо необхідна.

Посилання

1. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах ВМНЗ України / І.С. Вітенко, Г.В. Дзяк та ін. // Медична освіта. – 2010. – №1. – С. 41-44.
2. Система управління якістю медичної освіти / [І.Є. Булах, О.П. Волосовець, Ю.В. Вороненко та ін.]. – Дніпропетровськ: АРТ-ПРЕСС. 2003. – 212 с.
3. Врублевська С.В. Інноваційні процеси у системі освіти / С.В. Врублевська // Медична освіта. – 2007. – №1. – С. 43-48.
4. Медична освіта у світі і в Україні / Ю.П. Поляченко, В.Г. Передій, О.П. Волосовець та ін. – К.: Книга плюс, 2005. – 383 с.
5. Сучасні підходи до забезпечення якості освіти лікарів-стоматологів / В.М. Ждан, В.М. Бобирьов, О.В. Шешукова [та ін.] // Медична освіта. – 2013. – №2. – С. 65-68.
6. Онищенко В.С. Проблеми застосування тестового контролю знань при підготовці лікарів-стоматологів / В.С. Онищенко, П.В. Леоненко, Г.П. Леоненко // Современная стоматология. – 2006. – №4. – С. 151-154.
7. Тимофеев А.А. Тестирование как метод контроля знаний по специальности “Стоматология” / А.А. Тимофеев // Современная стоматоло-гия. – 2008. – С. 187-190.
8. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів / М.М. Рожко, Л.І. Пелехан, С.В. Косенко [та ін.] // Медична освіта – 2013. – №2. – С. 77-80.
9. Мілерян В. Методичні основи підготовки та проведення навчальних занять в медичних вузах: Метод. посібн. / В. Мілерян. – К.: Хрещатик, 2004. – 80 с.
10. Викладання медичних клінічних дисциплін за кредитно-модульною системою – погляд студентів та власний досвід / Т. Хомазюк, В. Бере-зуцький, К. Єгоров [та ін.] // Вища школа. – 2009. – №3. – С. 81-87.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-10

Як цитувати

Кирилюк, Л. М., Романюк, Н. А., Антонюк, Л. Б., Іванов, С. О., Кобринський, Р. Б., Плав’юк, Л. Ю., & Павлюк, Т. В. (2019). ПЕРЕВАГИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЯК МЕТОДУ ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (4(24), 190–194. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/847

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА