МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК НОВІТНЯ МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • О. В. Пиптюк Івано-Франківський національний медичний університет
  • С. Б. Телемуха Івано-Франківський національний медичний університет
  • В. О. Пиптюк Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

метод проектів, етапи проекту, критерії оцінки.

Анотація

Практика природничо-наукової підготовки медичних працівників у вищих навчальних закладах свідчить, що використання традиційних дидактичних засобів і методів не забезпечує інтенсивного розвитку пізнавальної діяльності, індивідуальних здібностей та фахових знань студентів. Подолання цих суперечностей можливе за умови використання нових підходів до формування знань студентів. Практично в кожній з навчальних програм передбачені години для самостійної роботи студентів. Контроль викладачем якості самостійної роботи студентів практично неможливий. Вирішення проблеми можливе через використання інтерактивних методів навчання, одним з яких є метод проектів.

Проектний метод навчання – це сукупність таких способів навчання, при яких студенти за допомогою колективної або індивідуальної діяльності з відбору, розподілу та систематизації матеріалу з певної теми, складають проект.

Впровадження методу проектів у навчальний процес в умовах кредитно-модульної системи спрямована на системне формування знань студентів медиків, які здатні будуть розв’язувати завдання в різних сферах практичної професійної діяльності.

Посилання

1. Разієвська Ж.В. Метод проектів як засіб формування ключових компетенцій на заняттях з предметів природничого циклу / Ж.В. Разієвська // Біологія. – Основа, 2008. – №13. – С. 8-10.
2. Дианкина М.С. Профессионализмпреподавателявысшеймедицинской школы (психолого-педагогический аспект) / М.С. Дианкина. – Москва, 2000.
3. Деловая клиническая игра в медицинском институте / М.Ф. Дещёкина, М.С. Дианкина, Л.И. Ильенко, В.П. Леничеко // Педиатрия шимени Сперанского. – 1989. – №3. – С. 69-72.
4. Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Е.С. Полат. – М., 2000. – 272 с.
5. Полат Е.С. Метод проектов: типология и структура / Е.С. Полат // Лучшие страницы педагогической прессы. – 2004. – №1. – С. 9-17.
6. Наумов Л.Б. Учебныеигры в медицине / Наумов Л.Б. – М., 1986.
7. Концепции развития Волгоградского государственного медицинского университета на 2008-2012 гг. / В.Б. Мандриков, А.А. Воробьев, М.Е. Стаценко, С.В. Недогода и др.; Под ред. В.И. Петрова. – Волгоград: изд-во ВолГМУ. – 2008. – 143 с.
8. Рыбина О. Проектная деятельность. Лучшие страницы педагогической деятельности / О. Рыбина. – 2004. – №1. – С. 46-49.
9. Ступина С.Б. Технологииинтерактивного обучения в высшей школе: Учебно-методическое пособие / С.Б. Ступина. – Саратов: Издательский центр «Наука», 2009. – 52 с.
10. Knoll M. The project method: Its vocational education origin and interna-tional development / M. Knoll Текст. // Journal of Industral Teacher Educa-tion-1997. – Vol.34 /3// http:scholar.lib.vt.edU /ejournals/ JINE#34n3 / Knoll.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-09

Як цитувати

Пиптюк, О. В., Телемуха, С. Б., & Пиптюк, В. О. (2019). МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК НОВІТНЯ МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (4(28), 227–234. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/825

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА