ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ЗАГАЛЬНОЇ ХІРУРГІЇ
Ключові слова:
практичне заняття, клінічне мислення.Анотація
Стаття присвячена особливостям проведення практичних занять з основами клінічного мислення на кафедрі загальної хірургії у рамках проекту «MUMEENA». Пропонується методологія проведення заняття на прикладі обговорення клінічного випадку, де провідним симптом є «біль у гомілці та стопі». Метою заняття є встановлення діагнозу пацієнта з урахуванням скарг, даних анамнезу захворювання, життя, об’єктивного обстеження, пропозиція схеми обстеження та лікування хворого з оцінкою їх результату, а також розробка рекомендацій пацієнту щодо його життя та праці. Запропонована методологія проведення практичного заняття з клінічного мислення активно залучає всіх студентів у навчальний процес, спонукає їх до поглибленого вивчення певної патології, а також розвиває аналітичні навички та стимулює самовдосконалення.
Посилання
2. Дудікова Л.В. Підготовка майбутніх медиків до професійного само-вдосконалення / Л.В. Дудікова // Наукові записки Вінницького держа-вного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: // Зб. наук. праць. – Випуск 29 / Ред. кол.: В.І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009. – С. 103-108.