САМОСТІЙНА ПОЗААУДИТОРНА РОБОТА СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ: ЗНАЧЕННЯ, ВИДИ, ОРГАНІЗАЦІЯ, ПРОБЛЕМИ
Ключові слова:
самостійна позааудиторна робота, види, пробле- ми, організація, ефективна підготовка.Анотація
У статті висвітлено значення позааудиторної самостійної роботи для студентів-іноземців, її види та переваги, а також проблеми
такої діяльності та вплив її високоякісної організації на підвищення ефективності підготовки фахівців.
Посилання
1. Солдатенко М.М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті Болонського процесу / М.М. Солдатенко // Рідна школа. – 2005. – №1. –
С. 3-5.
2. Шимко І. Проблеми організації самостійної роботи у вищій школі /І. Шимко // Рідна школа. – 2005. – №8. – С. 34-35.
С. 3-5.
2. Шимко І. Проблеми організації самостійної роботи у вищій школі /І. Шимко // Рідна школа. – 2005. – №8. – С. 34-35.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-07-08
Як цитувати
Личук, С. В. (2019). САМОСТІЙНА ПОЗААУДИТОРНА РОБОТА СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ: ЗНАЧЕННЯ, ВИДИ, ОРГАНІЗАЦІЯ, ПРОБЛЕМИ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (4(32), 122–127. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/791
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА