ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ ЛЮДИНИ

Автор(и)

  • Т. В. Гуранич Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

кейс-метод, фізіологія людини, пізнавальна діяльність студентів.

Анотація

Використання методу кейсів під час вивчення фізіології людини дозволяє розширити можливий арсенал засобів викладання дисципліни,
урізноманітнити педагогічний процес та сформувати позитивну мотивацію до навчання. Самостійна пізнавальна діяльність студентів
полягає не лише в засвоєнні базових теоретичних знань, але й сприяє розвитку клінічного мислення майбутнього медика.

Посилання

1. Бобохуджаев Ш.И. Инновационные методы обучения: особенности кейсстади метода обучения и пути его практического использования / Ш. И. Бобохуджаев, З. Ю. Юлдашев. – Ташкент. – 2006. – 98 с.
2. Веденко Б.Г. Індивідуальна підготовка медичних працівників – суттєвий крок безперервного професійного розвитку / Б.Г. Веденко, Г.В. Даценко // Новини медицини і фармації. – 2012. – №16 (426). – С. 26.
3. Комліченко О.О. Використання інтерактивних методів у навчальному процесі та підсумковому контролі знань студентів / О.О. Комліченко, О.М. Цвєткова // Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві. – 2013. – №. 3(4). – С. 178-186.
4. Михайлова Е.А. Кейс и кейс-метод / Е.А. Михайлова. – М.: Центр маркетингових исследований и менеджмента, 1999. – 136 с.
5. Смолянинова О.Г. Инновационные технологии обучения студентов на основе метода / О.Г. Смолянинова. – Case Study: сбор. “Инновации в российском образовании”. – М.: ВПО, 2000. – 84 с.
6. Філоненко М.М. Психолого-педагогічна готовність викладача ВМНЗ в інноваційних умовах освіти / М.М. Філоненко // Гуманітарний віс-
ник. – Дод. 1 до вип. 27, т. II (35). – 2012. – С. 333-339.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-12

Як цитувати

Гуранич, Т. В. (2019). ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ ЛЮДИНИ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (4(36), 168–171. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/560

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА