ВИХОВАННЯ У СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ НАВИЧОК САМОСТІЙНОГО НАВЧАННЯ – ЯКІСНА ПЕРЕДУМОВА ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я
Ключові слова:
громадське здоров’я, терапевтична стоматоло- гія, самостійна робота студентів, клінічне мислення.Анотація
В статті розглянуто особливості самостійної роботи студентів (СРС), при вивченні курсу терапевтичної стоматології в контексті
формування в Україні системи громадського здоров’я. Доведено, що СРС при опануванні навчальної дисципліни є однією з найбільш ефективних форм навчання, дякуючи якій студенти краще засвоюють кожен модуль дисципліни. Відзначено роль викладача, який допомагає студентам подолати труднощі при виконанні СРС. Проаналізовано складові цієї діяльності, а саме: студенти повинні навчитися виділяти пізнавальні завдання, вибирати способи їх вирішення, виконувати операції контролю за правильністю вирішення проблемних ситуацій, удосконалювати навички реалізації теоретичних знань, як на усвідомленій, так і на інтуїтивній основі, тобто розвивати клінічне мислення.
Посилання
ва // Матеріали навчально-наукової конференції “Інтеграція української медичної освіти в європейській та американській медичний прос-
тір”. – Тернопіль, 15-16 травня 2006 року. – С. 173-174.
2. Порхун О.І. Підходи в організації самостійної та позааудиторної роботи студентів / О.І. Порхун // Досвід впровадження Європейської кре-
дитно-трансферної системи у вищих навчальних закладах Прикарпаття ІІІ-IV рівнів акредитації. Перша українсько-польська академія з
медсистринства та реабілітології: Тези науково-методичної конференції з міжнародною участю. – Івано-Франківськ, 2016. – С. 59-60.
3. Педагогические основи самостоятельной работы студентов: пособие для преподавателей и студентов / под общ. Ред. О.Л. Жук. – Мн.:
РИВШ, 2005. – 112 с.
4. Михайлюк В.М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському медичному університеті імені
І.Я. Горбачевського / В.М. Михайлюк // Медична освіта. – 2016. – №1. –
С. 87-89