АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНОГО ЕНДОДОНТИЧНОГО ФАНТОМУ, ВИГОТОВЛЕНОГО ЗА ДОПОМОГОЮ ЕПОКСИДНОЇ СМОЛИ ДЛЯ ВІДПРАЦЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТАМИ В СТОМАТОЛОГІЇ
Ключові слова:
самостійна, практично-орієнтована робота студентів стоматологічних факультетів, практичні навички в стоматології, ендодонтичний фантом.Анотація
Розглянуто особливості відпрацювання практичних навичок студентами третього курсу стоматологічного факультету з розділу «Ендодонтія», де в якості відтвореної індивідуально для кожного студента клінічної ситуації, було рекомендовано застосувати модель ендодонтичного фантому, виготовленого з епоксидної смоли. Моделювання клінічних ситуацій студентом особисто згідно з рекомендаціями викладача шляхом відтворення можливих варіантів анатомічних особливостей кореневої системи зубів з використанням ендодонтичного фантома, виготовленого з прозорої епоксидної смоли, забезпечує можливість прослідковувати рух ендодотичного інструменту по ходу змодельованих і необмежених варіантами анатомічних особливостей кореневих каналів, підвищує ефективність опанування практичних навичок студентами під час роботи з різноманітними ручними файлами, кореневими голками тощо.
Посилання
2. Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / Т.І. Туркот. – К.: Кондор, 2011. – 628 с.
3. Мотивація самостійної роботи студентів як фактор підвищення якості знань студентів / В.І. Лупальцов, А.І. Ягнюк, І.А. Дехтярук [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю “Реалізація закону України “Про вищу освіту” у вищій медичній та фармацевтичній освіті України”. – Тернопіль: ТДМУ “Укрмедкнига”, 2015. – С. 334.