УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ЗАГАЛЬНОЇ ХІРУРГІЇ

Автор(и)

  • В. А. Оринчак Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

педагогічний процес, кредитно-модульна система, практичні навички.

Анотація

У статті представлено методи забезпечення навчання у студентів медичного факультету та факультету підготовки іноземних громадян ІФНМУ з таких дисциплін: «Загальна хірургія» – 3 курс, «Основні обов’язки і професійні дії медичної сестри хірургічного відділення (медсестринська практика в хірургії)» – 3 курс, змістового модулю «Судинна хірургія» – 5 курс та «Хірургія» – 6 курс. Продемонстровано суттєві переваги застосування впровадженої методики при забезпеченні педагогічного процесу. Наведено ефективні методи підготовки студентів для їхньої майбутньої професійної діяльності.

Посилання

1. Думанський Ю.В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та по-шук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта. – 2011. – №3. – С. 79–81.
2. Криворучко И.А. Проблемы преподавания хирургии в условиях кре-дитно-модульной системы / И. А. Криворучко, А. А. Тонкоглаз, Н. А. Сыкал // ВІСНИК ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна акаде-мія». – 2013. – Т. 13, вип. 1 (41). – С. 304–305.
3. Шапошников В.И. К проблеме преподавания хирургии / В. И. Шапошников, С. Н. Ралко // Международный журнал экспери-ментального образования. – 2011. – №7. – С. 59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-28

Як цитувати

Оринчак, В. А. (2019). УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ЗАГАЛЬНОЇ ХІРУРГІЇ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (7-8(51-52), 107–111. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/423

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА