РЕЗУЛЬТАТИ ON-LINE ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН НА КАФЕДРІ КЛІНІЧНОЇ АНАТОМІЇ ТА ОПЕРАТИВНОЇ ХІРУРГІЇ ЩОДО ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ДИСТАНЦІЙНІЙ ФОРМІ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В. О. Кавин Івано-Франківський національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.21802/2304-7437-2021-2022-16-17(61-62)-131-137

Ключові слова:

on-line опитування, дистанційне навчання, технічна підтримка.

Анотація

Навчальний процес у вищих навчальних закладах України підлягає реформуванню та вдосконаленню, з метою формування сучасного конкурентоспроможного фахівця на ринку праці. Вища медична освіта на сучасному етапі вимагає використання найсучасніших технологій і засобів під час проведення практичних занять і лекцій, методів мотивації студентів. Справжнім викликом для освітнього процесу стала пандемія COVID-19, яка сприяла більш активному переходу на дистанційне навчання в освітніх медичних закладах. Дистанційне навчання є одним із пріоритетних завдань сучасної освіти. Електронний контроль, який здійснюється під час дистанційного навчання, має як переваги, так і недоліки. До основних його переваг можна віднести: можливість швидкої перевірки знань великої кількості студентів одночасно, підвищення професійної майстерності викладача, підвищення можливостей здійснення індивідуальної роботи зі студентами вищої освіти. Серед недоліків дистанційного навчання можна назвати: зниження мовного контакту між студентом і викладачем; перевага стандартизованого мислення; трудомісткість процесу, яка пов'язана з додатковим формуванням навчального комплексу. Успішне практичне навчання в дистанційному навчанні залежить від належної технічної підтримки, переважно з боку студентів. Під час практичних занять з іноземними студентами неодноразово відзначалися технічні неполадки, які порушували навчальний процес. З цією метою було проведено анкетування студентів для вивчення їх технічного забезпечення для здійснення процесу дистанційного навчання.

Посилання

Digital Education Action Plan (2021-2027) https://education.ec.europa.eu/focus-topics/digital/education-action-plan

Abbasi, Maria S.ahttps://orcid.org/0000-0003-2050-0988, Ahmed, Na-seerahttps://orcid.org/0000-0002-0960-1123, Sajjad, Batoolbhttps:// or-cid.org/0000-0001-9053-2972, Alshahrani, Abdullahchttps://orcid.org /0000-0003-4490-1487. E-Learning perception and satisfaction among health sciences students amid the COVID-19 pandemic // Work. 2020, vol. 67, no. 3, pp. 549-556.

Kuzmina OM On-line testing of knowledge of applicants – a tool for im-proving the quality of education / Distance learning as a modern educational technology [Electronic resource]: materials of the interuniversity webinar (Vinnytsia, March 31, 2017) / LB Lishchynska. – Vinnytsia: VTEI KNTEU, 2017. – 102 p.

Samar A. Ahmed, Nagwa N. Hegazy, Hany W. Abdel Malak, W. Cliff Kayser. Model for utilizing distance learning post COVID-19 using (PACT)™ a cross sectional qualitative study //BMC Med Educ. 2020; 20: 400

Bandas I.A., Palytsia L.M., Scobeieva O.A. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine condition / Medical Educa-tion, 2021, 4, 72-76

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-10

Як цитувати

Кавин, В. О. (2022). РЕЗУЛЬТАТИ ON-LINE ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН НА КАФЕДРІ КЛІНІЧНОЇ АНАТОМІЇ ТА ОПЕРАТИВНОЇ ХІРУРГІЇ ЩОДО ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ДИСТАНЦІЙНІЙ ФОРМІ НАВЧАННЯ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (16-17-(61-62), 131–137. https://doi.org/10.21802/2304-7437-2021-2022-16-17(61-62)-131-137