ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ, ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТАМИ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.21802/2304-7437-2019-6(58)-73-79Ключові слова:
дистанційна форма освіти, електронне навчання, кафедра клінічної фармакології і фармакотерапії, студентський науковий гурток.Анотація
Розвиток сучасної системи електронного навчання сприяє активному впровадженню дистанційної освіти. Організація змішаної форми навчання на кафедрі клінічної фармакології й фармакотерапії передбачає здобуття освіти під час сесії та використання дистанційних методів навчання у міжсесійний період. Інформаційно-технологічна система дистанційної форми навчання забезпечується персональними комп’ютерами, відео- та аудіотехнікою. На веб-сайті кафедри представлений комплекс навчально-методичних матеріалів, що включають навчальні плани, робочі програми, конспекти лекцій, тестові завдання, ситуаційні задачі, контрольні та курсові роботи. Дистанційне навчання доповнюється новими навчальними матеріалами: веб-лекції, електронні навчальні підручники і посібники. Лекції читають викладачі кафедри у формі відео-конференцій і вебінарів. Консультації проводяться викладачами кафедри в режимі оn-line кожного тижня у визначений час згідно графіка. На веб-сайті кафедри представлені методики виконання практичних навиків, відеосюжети невідкладних станів з патології внутрішніх органів, демонструються набори лікарських препаратів для семи видів аптечок першої допомоги, з метою вдосконалення знань і навичок студентів та для успішної здачі практичної частини державної атестації випускників з дисципліни «клінічна фармація».
Посилання
Вовдюк Л. В. Дистанційне навчання [Текст] / Л.В. Вовдюк // Безпека життєдіяльності. – 2018. – № 3. – С.16.
Галій Л. В. Впровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту (на прикладі національного фармацевтичного університету) [Текст] / Л.В. Галій, Т.М. Серопян // Фармацевтичний часопис. – 2017. – № 3. – С.112–117.
Глушаченко О. Перспективи впровадження дистанційних методів навчання для студентів заочної форми навчання фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця / О. Глушаченко // Людинознавчі студії. Серія "Педагогіка". – 2015. – Випуск 1/33. – С.12–18.
Ковальчук Н. Г. Самостійна робота студентів як шлях підвищення ефективності занять [Текст] / Н.Г.Ковальчук // Магістр медсестринства. – 2015. – №2. – С. 46–51.
Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) [Текст] / О.Г. Кущ, В.М. Омельянчик, Г.І. Бессараб та ін. // Медична освіта. – 2017. – №4. – С. 85–89.
Наказ Міністерства освіти і науки України № 466 від 25.04.2013 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» // http://zakon4. rada.gov.ua/laws/show/z0703-13.
Опанасюк Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України. – 2016. – №1. – С. 49–53.
Паращук Т. О. Дистанційне навчання як технологія самоосвіти студента-медика [Текст] / Т.О. Паращук // Галицький лікарський вісник. – 2017. – Т.24, №3. – С. 48–49.
Рафальська О. О. Технологія змішаного навчання як інновація дистанційної освіти / О.О. Рафальська // Науковий журнал «Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво». – Луцьк, 2013. – Випуск № 11. – С. 128–133.
Arbaugh, J. B. A review of research on online and blended learning in the management disciplines: 1994 –2009 / J.B. Arbaugh, А. Desai, В. Rau, B.S. Sridhar // Organization Management Journal. – 2010. – № 7. –P. 39–55.