ВИМОГИ ДО ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
Ключові слова:
якість освіти, інноваційна освіта, інформаційне суспільствоАнотація
У статті проаналізовано основні вимоги до вищої освіти України в контексті формування інноваційно-інформаційного суспільства.
Посилання
1. Bell D. Notes on the Post-Industrial Society / D. Bell // The Public Interest. – 1967. – №7.
2. Андрущенко В. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів / В Андрущенко // Філософія освіти. – 2005. - №1. – С. 5-17.
3. Артикуца Н.В. Інновації як фактор модернізації та підвищення якості вищої освіти / Н.В. Артикула // Вища освіта України. – 2006. - №3, додаток, Т.2. – С. 24-32.
4. Балабанова Н. Суспільство знань та інновацій: шлях до майбутнього України / Н. Балабанова. – К.: Арістей, 2005. – 104 с.
5. Барбер М. Преимущества системы ответственности и отчетности / М.Барбер; пер. с англ. С. Кульда // Вопросы образования. – 2005. – №1. – С. 10-38.
6. Бех В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи / В. Бех // Вища освіта України. – 2005. – №3. – С. 13-19.
7. Задоя Є.С. Новітні технології розвитку вищої освіти / Є.С.Задоя // Вища освіта України. – 2006. – №3, додаток, Т.2. – С. 135-138
8. Зуєва В.І. Аксіологічний аспект гуманістичної спрямованості інформаційних освітніх технологій / В.І. Зуєва // Мультиверсум. Філософ-ський альманах. – К.: Центр духовної культури, – 2005. – № 49. – Ре-жим доступу: http://www.filosof.com.ua/Jornel/M_49/Sujeva.html
9. Ильин Г.Л. Философия образования (идея непрерывности) / Г.Л.Ильин. – М.: Вузовская книга, 2002.
10. Інформатизація освіти як чинник формування інноваційно-інформаційного суспільства в Україні (філософський аналіз): авто-реф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 [Електронний ресурс] / В.В. Ткачук; АПН України, Ін-т вищ. освіти. – К., 2010. – 18 с.
11. Калінічева Г.І. Модернізація системи вищої освіти України як засіб регулювання ринку праці та зайнятості / Г.І. Калінічева // Вища осві-та України. – 2006. – №3, додаток, Т.2. – С. 139-150.
12. Кремень В. Шляхи розвитку сучасної філософії інженерної освіти / В.Кремень, С.Пазиніч, О.Пономарьов // Вища освіта України. – 2006. – №1. – С. 7-12.
13. Мещанінов О.П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні: Монографія / О.П. Мещанінов. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2005. – 460 с.
14. Мудрак В. Методологічні засади управління соціальною інформацією у змісті й організації вищої освіти / В. Мудрак // Вища освіта України. – 2005. – №3. – С. 45-50.
15. Ральчук О. Інформаційне суспільство: між ейфорією спокус та законами універсаму / О.Ральчук // Вісник НАН України. – 2003. – №2. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/articles/vis-nanu/2003-2/7.htm
16. Романенко М.І. Філософія освіти. Посткласична філософсько-освітня парадигма: історичний генезис, теорія, напрями концептуалі-зації. Наукова монографія – М.І. Монографія. – Дніпропетровськ, Промінь, 2001 – 180 с.
17. Сюнтюренко О.В. Информационное общество и информатизация науки / О.В. Сюнтюренко. – Режим доступу:
http://www.rfbr.ru/default.asp?doc_id=5198
2. Андрущенко В. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів / В Андрущенко // Філософія освіти. – 2005. - №1. – С. 5-17.
3. Артикуца Н.В. Інновації як фактор модернізації та підвищення якості вищої освіти / Н.В. Артикула // Вища освіта України. – 2006. - №3, додаток, Т.2. – С. 24-32.
4. Балабанова Н. Суспільство знань та інновацій: шлях до майбутнього України / Н. Балабанова. – К.: Арістей, 2005. – 104 с.
5. Барбер М. Преимущества системы ответственности и отчетности / М.Барбер; пер. с англ. С. Кульда // Вопросы образования. – 2005. – №1. – С. 10-38.
6. Бех В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи / В. Бех // Вища освіта України. – 2005. – №3. – С. 13-19.
7. Задоя Є.С. Новітні технології розвитку вищої освіти / Є.С.Задоя // Вища освіта України. – 2006. – №3, додаток, Т.2. – С. 135-138
8. Зуєва В.І. Аксіологічний аспект гуманістичної спрямованості інформаційних освітніх технологій / В.І. Зуєва // Мультиверсум. Філософ-ський альманах. – К.: Центр духовної культури, – 2005. – № 49. – Ре-жим доступу: http://www.filosof.com.ua/Jornel/M_49/Sujeva.html
9. Ильин Г.Л. Философия образования (идея непрерывности) / Г.Л.Ильин. – М.: Вузовская книга, 2002.
10. Інформатизація освіти як чинник формування інноваційно-інформаційного суспільства в Україні (філософський аналіз): авто-реф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 [Електронний ресурс] / В.В. Ткачук; АПН України, Ін-т вищ. освіти. – К., 2010. – 18 с.
11. Калінічева Г.І. Модернізація системи вищої освіти України як засіб регулювання ринку праці та зайнятості / Г.І. Калінічева // Вища осві-та України. – 2006. – №3, додаток, Т.2. – С. 139-150.
12. Кремень В. Шляхи розвитку сучасної філософії інженерної освіти / В.Кремень, С.Пазиніч, О.Пономарьов // Вища освіта України. – 2006. – №1. – С. 7-12.
13. Мещанінов О.П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні: Монографія / О.П. Мещанінов. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2005. – 460 с.
14. Мудрак В. Методологічні засади управління соціальною інформацією у змісті й організації вищої освіти / В. Мудрак // Вища освіта України. – 2005. – №3. – С. 45-50.
15. Ральчук О. Інформаційне суспільство: між ейфорією спокус та законами універсаму / О.Ральчук // Вісник НАН України. – 2003. – №2. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/articles/vis-nanu/2003-2/7.htm
16. Романенко М.І. Філософія освіти. Посткласична філософсько-освітня парадигма: історичний генезис, теорія, напрями концептуалі-зації. Наукова монографія – М.І. Монографія. – Дніпропетровськ, Промінь, 2001 – 180 с.
17. Сюнтюренко О.В. Информационное общество и информатизация науки / О.В. Сюнтюренко. – Режим доступу:
http://www.rfbr.ru/default.asp?doc_id=5198
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-06-24
Як цитувати
Кісіль, М. В. (2019). ВИМОГИ ДО ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Думка, (3(11), 41–50. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/idea/article/view/725
Номер
Розділ
ФІЛОСОФІЯ