ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ: ФЕНОМЕН І СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ
Ключові слова:
політична партія, політичний імідж, партійний імідж, лідерство, електорат.Анотація
У статті проаналізовано феномен політичного іміджу, як основного чинника електорального вибору, здійснено характеристику структурних компонентів партійного іміджу та найголовніших принципів його конструювання. Особлива увага зосереджена на актуалізації формування іміджу політичних партій в Україні.
Посилання
1. Борисов Б. Л. Реклама и паблик рилейшнз. Алхимия власти / Б.Л. Бо-рисов. – Рига, 1997; М., 1998. – 644 с.
2. Булка Н. Імідж політичного лідера / Н. Булка // Політична психолог-гія. – 2003. – С. 74-80.
3. Гринберг Т. Политическая реклама: портрет лидера / Т.Гринберг. – М., 1995. – 450 с.
4. Егорова-Гантман Е.В. Политическая реклама / Е.В.Егорова-Гантман, К.В.Шешаков. – М., 1999 – 453 с.
5. Имидж лидера: Сб. науч. труд. – М., 1994. – 367 с.
6. Кривошеїн В. Імідж як категорія системології політичного сприйнят-тя / В.Кривошеїн // Політичний менеджмент. – 2005. – №3(12). – C. 115-127.
7. Кривошеєнко О.В. Основні підходи до визначення структури іміджу політичної партії / О.В.Кривошеєнко // Проблеми політичної психоло-гії та її роль у становленні громадянина української держави: Зб. наук. пр. – К., 2001. – 344 с.
8. Лебедева Т.А. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз. Концеп¬ции. Практика / Т.А.Лебедева. – М., 1996. – 580 с.
9. Лебедева Т. А.Паблик рилейшнз / Т.А.Лебедева. – М., 1999. – 487 с.
10. Логунова М. Політична іміджелогія / М.Логунова. – К.: Вид-во НАДУ, 2004. – 104 с.
11. Мойсеєва А.С. Партійне лідерство: особливості реалізації в сучасній Україні / А.С.Мойсеєва // Політологічні записки: Зб. наук. пр. вид-во СНУ ім. В.Даля. – 2011. – Вип.3. – С. 176-185.
12. Ольшанский Д.В. Политический консалтинг / Д.В.Ольшанский, В.Ф.Пеньков. – СПб.: Питер, 2005. – 448 с.
13. Почепцов Г. Имиджелогия: теория и практика / Г.Почепцов. – К., 1998. – 650 с.
14. Почепцов Г. Символы в политической рекламе / Г.Почепцов. – Ки-ев, 1997. – 356 с.
15. PR: международная практика. – М., 1998. – 657 с.
16. Прикладна політологія [навч.посіб] / За ред. В.П.Горбатенка. – К.: ВЦ «Академія», 2008. – 472 с.
17. Соколов И. Технология популярности, или паблик рилейшнз / И.Соколов. – Минск, 1999. – 477 с.
18. Сьомий Київський діалог. Вибори – Партії – Політичні рухи: Мате-ріали конференції 2-3 червня 2011 року в м. Києві. – К., 2011. – С.36.
19. Шепель В.М. Имиджелогия. Секреты личного обаяния / В.М.Шепель. – М., 1994. – 254 с.
2. Булка Н. Імідж політичного лідера / Н. Булка // Політична психолог-гія. – 2003. – С. 74-80.
3. Гринберг Т. Политическая реклама: портрет лидера / Т.Гринберг. – М., 1995. – 450 с.
4. Егорова-Гантман Е.В. Политическая реклама / Е.В.Егорова-Гантман, К.В.Шешаков. – М., 1999 – 453 с.
5. Имидж лидера: Сб. науч. труд. – М., 1994. – 367 с.
6. Кривошеїн В. Імідж як категорія системології політичного сприйнят-тя / В.Кривошеїн // Політичний менеджмент. – 2005. – №3(12). – C. 115-127.
7. Кривошеєнко О.В. Основні підходи до визначення структури іміджу політичної партії / О.В.Кривошеєнко // Проблеми політичної психоло-гії та її роль у становленні громадянина української держави: Зб. наук. пр. – К., 2001. – 344 с.
8. Лебедева Т.А. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз. Концеп¬ции. Практика / Т.А.Лебедева. – М., 1996. – 580 с.
9. Лебедева Т. А.Паблик рилейшнз / Т.А.Лебедева. – М., 1999. – 487 с.
10. Логунова М. Політична іміджелогія / М.Логунова. – К.: Вид-во НАДУ, 2004. – 104 с.
11. Мойсеєва А.С. Партійне лідерство: особливості реалізації в сучасній Україні / А.С.Мойсеєва // Політологічні записки: Зб. наук. пр. вид-во СНУ ім. В.Даля. – 2011. – Вип.3. – С. 176-185.
12. Ольшанский Д.В. Политический консалтинг / Д.В.Ольшанский, В.Ф.Пеньков. – СПб.: Питер, 2005. – 448 с.
13. Почепцов Г. Имиджелогия: теория и практика / Г.Почепцов. – К., 1998. – 650 с.
14. Почепцов Г. Символы в политической рекламе / Г.Почепцов. – Ки-ев, 1997. – 356 с.
15. PR: международная практика. – М., 1998. – 657 с.
16. Прикладна політологія [навч.посіб] / За ред. В.П.Горбатенка. – К.: ВЦ «Академія», 2008. – 472 с.
17. Соколов И. Технология популярности, или паблик рилейшнз / И.Соколов. – Минск, 1999. – 477 с.
18. Сьомий Київський діалог. Вибори – Партії – Політичні рухи: Мате-ріали конференції 2-3 червня 2011 року в м. Києві. – К., 2011. – С.36.
19. Шепель В.М. Имиджелогия. Секреты личного обаяния / В.М.Шепель. – М., 1994. – 254 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-06-19
Як цитувати
Сливка, Н. І. (2019). ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ: ФЕНОМЕН І СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Думка, (3(23), 134–144. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/idea/article/view/655
Номер
Розділ
ІНСТИТУТИ ПОЛІТИКИ ТА ПОЛІТИЧНІ ПРОЦЕСИ