ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА НА ПОЛІТИЧНУ МОБІЛІЗАЦІЮ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Ключові слова:
політична мобілізація, соціальні медіа, Інтернет, соціальна мережа, Facebook .Анотація
У статті розглянуті механізми впливу соціальних медіа на політичну мобілізацію, а також аналізується ефективність такої мобілізації.
Посилання
1. Granovetter М. The Strength of Weak Ties [Електронний ресурс] / М. Granovetter. – Режим доступу: https://sociology.stanford.edu/sites/ default/files/publications/the_strength_of_weak_ties_and_exch_w-gans.pdf
2. Shirky С. The Political Power of Social Media / С. Shirky // Foreign Affairs. – 2011. – №1.
3. Кaplan A. Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media [Електронний ресурс] / A. Кaplan, M. Haenlein. – Режим доступу: http://michaelhaenlein.com/Publications/Kaplan,%20Andreas%20-%20Users%20of%20the%20world,%20unite.pdf
4. www.washingtonpost.com/business/economy/mobile-ads-boost-facebook-revenue/2014/10/28/49cc41e2-5edb-11e4-8b9e-2ccdac31a031_story.html
5. Морозов Е. Почему интернет не спасет мир [Електронний ресурс] / Е. Морозов. – Режим доступу: http://www.inopressa.ru/article/04jul2012/ fraktuell/internet.html.
6. Бабкіна О. Політологія: Навчальний посібник / О. Бабкіна, В. Горбатенко. – К.: ВЦ, 2006.
7. Безрук О. Політична мобілізація як чинник динаміки політичного процесу: теоретичний аспект / О. Безрук // Вісник СевНТУ. Сер.: Полі-тологія. – 2013. – Вип.145.
8. Залізняк Ю. Соціальні медіа як інструмент суспільно-політичних перетворень у державі / Ю. Залізняк // Магістеріум. Журналістика. – 2012. – Вип. 49.
9. Ковалевич Б. Соціальні мережі як новий інструмент ведення інформаційних війн у сучасному світі / Б. Ковалевич // Грані: Науково-теор. і громадсько-політичний альманах. – Дніпропетр., 2014/1. – № 4.
10. Кремень Т. Політична мобілізаціия за допомогою використання інструменту соціальних медіа / Т. Кремень // Укр. науковий журнал «Освіта регіону «Політолоія Психологія комунікації». – 2013. – №4.
11. Рейнгольд Г. Розумний натовп: нова соціальна революція [Електрон-ний ресурс] / Г. Рейнгольд. – Режим доступу: http://www.gumer.info/ bibliotek_Buks/Sociolog/Rein/
2. Shirky С. The Political Power of Social Media / С. Shirky // Foreign Affairs. – 2011. – №1.
3. Кaplan A. Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media [Електронний ресурс] / A. Кaplan, M. Haenlein. – Режим доступу: http://michaelhaenlein.com/Publications/Kaplan,%20Andreas%20-%20Users%20of%20the%20world,%20unite.pdf
4. www.washingtonpost.com/business/economy/mobile-ads-boost-facebook-revenue/2014/10/28/49cc41e2-5edb-11e4-8b9e-2ccdac31a031_story.html
5. Морозов Е. Почему интернет не спасет мир [Електронний ресурс] / Е. Морозов. – Режим доступу: http://www.inopressa.ru/article/04jul2012/ fraktuell/internet.html.
6. Бабкіна О. Політологія: Навчальний посібник / О. Бабкіна, В. Горбатенко. – К.: ВЦ, 2006.
7. Безрук О. Політична мобілізація як чинник динаміки політичного процесу: теоретичний аспект / О. Безрук // Вісник СевНТУ. Сер.: Полі-тологія. – 2013. – Вип.145.
8. Залізняк Ю. Соціальні медіа як інструмент суспільно-політичних перетворень у державі / Ю. Залізняк // Магістеріум. Журналістика. – 2012. – Вип. 49.
9. Ковалевич Б. Соціальні мережі як новий інструмент ведення інформаційних війн у сучасному світі / Б. Ковалевич // Грані: Науково-теор. і громадсько-політичний альманах. – Дніпропетр., 2014/1. – № 4.
10. Кремень Т. Політична мобілізаціия за допомогою використання інструменту соціальних медіа / Т. Кремень // Укр. науковий журнал «Освіта регіону «Політолоія Психологія комунікації». – 2013. – №4.
11. Рейнгольд Г. Розумний натовп: нова соціальна революція [Електрон-ний ресурс] / Г. Рейнгольд. – Режим доступу: http://www.gumer.info/ bibliotek_Buks/Sociolog/Rein/
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-06-18
Як цитувати
Молдованенко, А. О. (2019). ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА НА ПОЛІТИЧНУ МОБІЛІЗАЦІЮ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Думка, (3(27), 211–217. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/idea/article/view/638
Номер
Розділ
КАФЕДРА МОЛОДОГО ПОЛІТОЛОГА