РОЛЬ МЕДІА-РЕСУРСІВ У ФОРМУВАННІ ЕЛЕКТОРАЛЬНИХ ПРІОРИТЕТІВ ВИБОРЦІВ
Ключові слова:
традиційні медіа, соціальні медіа, електронне голосування, е-демократія.Анотація
У статті проаналізований вплив соціальних медіа на політичну свідомість громадян. Встановлено ефективність впровадження електронного голосування, як альтернативи традиційному. Досліджено особливості впровадження електронного голосування як форми е-демократії.
Посилання
1. Швидунова А. СМИ как субьект политического процесса и инструмент политических технологий [Електронний ресурс] / А. Швидунова. – Режим доступу: http://www.pr-club.com/pr_lib/pr_raboty/earlier/ techn_13.htm
2. Cwalina W. Marketing polityczny / W. Cwalina, A. Falkowski // Perspektywa psychologiczna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. – Gdańsk, 2005. – S. 246-247.
3. Rafter K. Political advertising: the regulatory position and the public view [Електронний ресурс] / K. Rafret. – Режим доступу: http://www.bai.ie/ wordpress/wp-content/uploads/20¬0911_KR-PoliticalAdvertising-RegPositionPublicView_PK.pdf
4. Les médias font-ils l'élection? Retour sur une controverse [Електронний ресурс]: Entretien avec René Rémond par Marie Lhérault / Société pour l'histoire des médias – Le mode accès: http://www.histoiredesmedias.com/ Les-medias-font-ils-l-election.html
5. Франція: аналіз виборчого законодавства в контексті дотримання загальнодемократичних стандартів і прав людини [Електронний ресурс] / Учеба Плюс Украина (социальное моделирование). – Режим доступу: http://donklass.com/2010-03-15-15-40-59/109-analiz-zakonodatelstva-raznyx-stran/595-franczya-analz-viborchogo-zakonodavstva-v-kontekst-dotrimannya-zagalnodemokratichnix-standartv--prav-lyudini.html
6. Врегулювання політичної реклами в чотирьох Європейських країнах: Порівняльний аналіз. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.telekritika.ua/media-svit/print/299
7. Why social media will reveal French election winner (19.04.12) [Eлектронний ресурс] / Edition CNN. – Режим доступу http://edition.cnn.com/2012/04/19/opinion/france-election-social http://polska.newsweek.pl/wybory-prezydenckie-2015-kampania-w-internecie-social-media,artykuly,362806,1.html
8. Digital democracy: Policy and politics in the wired world. Ed. by C. J. Alexander and L. A. Pal. – Oxford: Oxford University Press, 1988. – P. 12.
9. Ротар Н.Політична участь громадян громадян України у системних трансформаціях перехідного періоду: Монографія / Н. Ротар. – Чернівці: Рута, 2007 – С. 57.
10. Готун A. Використання нових інформаційних технологій у виборчому процесі: світовий досвід і практика застосування в Україні / A. Готун // Вісник Київського НУ ім. Шевченка. Філософія і політологія. – 2008. – C. 51-55.
11. Noisette Р. Vote électronique: les boîtes noires de la démocratie / Р. Noisette, Т. Noisette // Perline, Thierry Noisette. – InLibroVeritas, 2008. – 107р.
12. Wybory przez Internet – szansa czy zagrozenie Електронний ресурс]: Portal Zarządu Powiatowego Polskiego Stronnictwa Ludowego. – Режим доступу: http://www.psl.garwolin.pl/index.php/e-wybory-szansa-czy-zagroenie
13. Elektroniczne głosowanie – lek na całe zło? Електронний ресурс]. Polityka. – Режим доступу: http://www.poli-tyka.pl/tygodnikpolityka/ kraj/249743,1,elektroniczne-glosowanie---lek-na-cale-zlo.read
2. Cwalina W. Marketing polityczny / W. Cwalina, A. Falkowski // Perspektywa psychologiczna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. – Gdańsk, 2005. – S. 246-247.
3. Rafter K. Political advertising: the regulatory position and the public view [Електронний ресурс] / K. Rafret. – Режим доступу: http://www.bai.ie/ wordpress/wp-content/uploads/20¬0911_KR-PoliticalAdvertising-RegPositionPublicView_PK.pdf
4. Les médias font-ils l'élection? Retour sur une controverse [Електронний ресурс]: Entretien avec René Rémond par Marie Lhérault / Société pour l'histoire des médias – Le mode accès: http://www.histoiredesmedias.com/ Les-medias-font-ils-l-election.html
5. Франція: аналіз виборчого законодавства в контексті дотримання загальнодемократичних стандартів і прав людини [Електронний ресурс] / Учеба Плюс Украина (социальное моделирование). – Режим доступу: http://donklass.com/2010-03-15-15-40-59/109-analiz-zakonodatelstva-raznyx-stran/595-franczya-analz-viborchogo-zakonodavstva-v-kontekst-dotrimannya-zagalnodemokratichnix-standartv--prav-lyudini.html
6. Врегулювання політичної реклами в чотирьох Європейських країнах: Порівняльний аналіз. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.telekritika.ua/media-svit/print/299
7. Why social media will reveal French election winner (19.04.12) [Eлектронний ресурс] / Edition CNN. – Режим доступу http://edition.cnn.com/2012/04/19/opinion/france-election-social http://polska.newsweek.pl/wybory-prezydenckie-2015-kampania-w-internecie-social-media,artykuly,362806,1.html
8. Digital democracy: Policy and politics in the wired world. Ed. by C. J. Alexander and L. A. Pal. – Oxford: Oxford University Press, 1988. – P. 12.
9. Ротар Н.Політична участь громадян громадян України у системних трансформаціях перехідного періоду: Монографія / Н. Ротар. – Чернівці: Рута, 2007 – С. 57.
10. Готун A. Використання нових інформаційних технологій у виборчому процесі: світовий досвід і практика застосування в Україні / A. Готун // Вісник Київського НУ ім. Шевченка. Філософія і політологія. – 2008. – C. 51-55.
11. Noisette Р. Vote électronique: les boîtes noires de la démocratie / Р. Noisette, Т. Noisette // Perline, Thierry Noisette. – InLibroVeritas, 2008. – 107р.
12. Wybory przez Internet – szansa czy zagrozenie Електронний ресурс]: Portal Zarządu Powiatowego Polskiego Stronnictwa Ludowego. – Режим доступу: http://www.psl.garwolin.pl/index.php/e-wybory-szansa-czy-zagroenie
13. Elektroniczne głosowanie – lek na całe zło? Електронний ресурс]. Polityka. – Режим доступу: http://www.poli-tyka.pl/tygodnikpolityka/ kraj/249743,1,elektroniczne-glosowanie---lek-na-cale-zlo.read
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-06-13
Як цитувати
Лаврук, І. М. (2019). РОЛЬ МЕДІА-РЕСУРСІВ У ФОРМУВАННІ ЕЛЕКТОРАЛЬНИХ ПРІОРИТЕТІВ ВИБОРЦІВ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Думка, (3(35), 152–161. вилучено із https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/idea/article/view/577
Номер
Розділ
МІЖНАРОДНІ ПОЛІТИЧНІ ВІДНОСИНИ