THE REQUIREMENTS TO UKRAINE’S HIGHER EDUCATION IN THE CONTEXT OF INNOVATIVE AND INFORMATIONAL SOCIETY’S FORMATION

Authors

  • М. В. Кісіль Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas

Keywords:

quality of education, innovative education, Informational society

Abstract

The article investigates basic requirements to Ukraine’s higher education in the context of Innovative and Informational Society’s Formation.

References

1. Bell D. Notes on the Post-Industrial Society / D. Bell // The Public Interest. – 1967. – №7.
2. Андрущенко В. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів / В Андрущенко // Філософія освіти. – 2005. - №1. – С. 5-17.
3. Артикуца Н.В. Інновації як фактор модернізації та підвищення якості вищої освіти / Н.В. Артикула // Вища освіта України. – 2006. - №3, додаток, Т.2. – С. 24-32.
4. Балабанова Н. Суспільство знань та інновацій: шлях до майбутнього України / Н. Балабанова. – К.: Арістей, 2005. – 104 с.
5. Барбер М. Преимущества системы ответственности и отчетности / М.Барбер; пер. с англ. С. Кульда // Вопросы образования. – 2005. – №1. – С. 10-38.
6. Бех В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи / В. Бех // Вища освіта України. – 2005. – №3. – С. 13-19.
7. Задоя Є.С. Новітні технології розвитку вищої освіти / Є.С.Задоя // Вища освіта України. – 2006. – №3, додаток, Т.2. – С. 135-138
8. Зуєва В.І. Аксіологічний аспект гуманістичної спрямованості інформаційних освітніх технологій / В.І. Зуєва // Мультиверсум. Філософ-ський альманах. – К.: Центр духовної культури, – 2005. – № 49. – Ре-жим доступу: http://www.filosof.com.ua/Jornel/M_49/Sujeva.html
9. Ильин Г.Л. Философия образования (идея непрерывности) / Г.Л.Ильин. – М.: Вузовская книга, 2002.
10. Інформатизація освіти як чинник формування інноваційно-інформаційного суспільства в Україні (філософський аналіз): авто-реф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 [Електронний ресурс] / В.В. Ткачук; АПН України, Ін-т вищ. освіти. – К., 2010. – 18 с.
11. Калінічева Г.І. Модернізація системи вищої освіти України як засіб регулювання ринку праці та зайнятості / Г.І. Калінічева // Вища осві-та України. – 2006. – №3, додаток, Т.2. – С. 139-150.
12. Кремень В. Шляхи розвитку сучасної філософії інженерної освіти / В.Кремень, С.Пазиніч, О.Пономарьов // Вища освіта України. – 2006. – №1. – С. 7-12.
13. Мещанінов О.П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні: Монографія / О.П. Мещанінов. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2005. – 460 с.
14. Мудрак В. Методологічні засади управління соціальною інформацією у змісті й організації вищої освіти / В. Мудрак // Вища освіта України. – 2005. – №3. – С. 45-50.
15. Ральчук О. Інформаційне суспільство: між ейфорією спокус та законами універсаму / О.Ральчук // Вісник НАН України. – 2003. – №2. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/articles/vis-nanu/2003-2/7.htm
16. Романенко М.І. Філософія освіти. Посткласична філософсько-освітня парадигма: історичний генезис, теорія, напрями концептуалі-зації. Наукова монографія – М.І. Монографія. – Дніпропетровськ, Промінь, 2001 – 180 с.
17. Сюнтюренко О.В. Информационное общество и информатизация науки / О.В. Сюнтюренко. – Режим доступу:
http://www.rfbr.ru/default.asp?doc_id=5198

Published

2019-06-24

How to Cite

Кісіль, М. В. (2019). THE REQUIREMENTS TO UKRAINE’S HIGHER EDUCATION IN THE CONTEXT OF INNOVATIVE AND INFORMATIONAL SOCIETY’S FORMATION. PRECARPATHIAN BULLETIN OF THE SHEVCHENKO SCIENTIFIC SOCIETY Idea, (3(11), 41–50. Retrieved from https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/idea/article/view/725